سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش روز دوم اورژانس IT؛

دومين روز انفجار تكنولوژي؛ محصولاتي بي‌نظير در CES 2014

نمايشگاه محصولات الكترونيكي در لاس‌وگاس هر لحظه با معرفي محصولي جديد، همگان را شگفت‌زده مي‌كند. اورژانس IT لحظه به لحظه از اين نمايشگاه گزارش مي‌دهد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،هشتم ژانويه روز دوم كار نمايشگاه CES 2014 است.در ادامه گزارش آنلاين اين روز را مي توانيد مطالعه كنيد.

بازهم خودرو سازها :


شركت خودرو ساز آئودي يك نمايشگر 10.1 اينچي را با سيستم عامل اندرويد روي محصولات خود نصب مي كند.اين نمايشگر به پردازنده Tegra 4 مجهز است و با ارتباط بي سيم كار مي كند.

ZTE با اسمارت فون هاي جديد آمد :


شركت ZTE با معرفي دو اسمارت جديد با نام هاي Nubia 5s و 5s mini كار خود را آغاز كرد.مدل Nubia 5s داراي نمايشگر 5 اينچي فول اچ دي و پردازشگر چهار هسته اي 2.3 گيگاهرتزي است.مدل ميني نيز داراي نمايشگر 4.7 اينچي با پردازنده 1.7 گيگاهرتزي مي باشد.
 
 

اولين تلويزيون فوق فوق HD   دنيا!

 
دقايقي پيش سامسونگ از اولين تلويزيون فوق فوق اچ دي دنيا با رزولوشن 8K رونمايي کرد.پيکسل هاي افقي اين تلويزيون 98 اينچي 7680 و پيکسل هاي عمودي آن 4320 مي باشد.

پاناسونيك و دوربين كوچك 4K ؛


شركت پاناسونيك در ادامه نمايشگاه CES 2013 از يك دوربين بسيار كوچك كه مي تواند تصاوير با كيفيت فوق اچ دي تهيه كند رونمايي كرد.اين محصول در برابر رطوبت و آب مقاوم است و درگاه ميني HDMI روي آن نصب شده است.

رايانه اي با قابليت تغيير دكوراسيون ؛


اولين رايانه دنيا با قابليت تغيير در كيس آن رونمايي شد.شما مي توانيد در كيس اين رايانه برد اصلي (MotherBoard) را تا 90 درجه بچرخانيد.همچنين مي توانيد ارتفاع كيس را نيز با بيرون آوردن برخي قطعات اضافي مانند هارد ديسك هاي جانبي  كم و زياد كنيد.

المپيك با كيفيت 4K؛

شركت Comcast دقايقي پيش در CES 2014اعلام كرد كه قصد دارد بخش هايي از المپيك زمستاني را با كيفيت فوق اچ دي يا همان 4K ضبط و براي علاقه مندان پخش كند.البته براي تماشاي اين كيفيت به تلويزيون هاي 4K نياز داريد.

آيفون با دو صفحه لمسي پشت و رو!!!


با كمك قاب جديد رونمايي شده در CES 2014 براي آيفون شما قادر خواهيد بود آيفون 5 اس خود را به يك صفحه لمسي پشت و رو تبديل كنيد.اين قاب روي آيفون 5 اس نصب مي شود و قسمت پشتي گوشي نيز به يك سطح لمسي تبديل مي شود.


لپ تاپ با دو موتور گرافيكي و سرعت جت!


گيگابايت،خود نمايي را با نمايش لپ تاپ جديدش كه با دو موتور گرافيكي كار مي كند آغاز كرد.اين رايانه قابل حمل به پردازنده چهار هسته اي و رم 32 گيگابايتي مجهز است.موتورهاي گرافيكي اين رايانه قابل حمل NVIDIA GTX 765M مي باشد.

نوکیا با طعم اندروید :


تصویر اولین محصول نوکیا با سیستم عامل اندروید در CES 2014 فاش شد.این محصول از دو سیمکارت پشتیبانی می کند و به فلاش LED مجهز است.

حلقه iRing برای کنترل گجت های iOS :


 یکی از گجت های پوشیدنی مخصوص استفاده برای کاربران سیستم عامل iOS که در محصولات اپل استفاده می شود iRing است.با این گجت کاربر قادر است به راحتی بخش موسیقی دستگاه خود را کنترل کند.

مرسدس بنز آرام و باوقار به CES 2014 آمد:


ساعتی پیش شرکت مرسدس بنز از اولین خودرو خود با نام CLA45 که به سیستم الکترونیکی QNX Car 2.0 مجهز است رونمایی کرد.با کمک این سامانه جدید راننده و سرنشین خودرو قادر هستند به راحتی از امکانات ناوبری،گوشی دادن به موسیقی و تلفن در حین رانندگی استفاده کنند.


گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران را  در گوگل پلاس دنبال كنيد

ترجمه آنلاين از عليرضا شيرزاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.