سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمد زاده: می‌خواهند اصالت تیم ملوان‌ را عوض کنند!/به دلیل تغییر مدیریت ملوان‌ شکایت خود را پس گرفتم

سرمربی‌ سابق تیم فوتبال ملوان‌ بندر انزلی‌ گفت: من هیچ مشکلی با باشگاه ملوان و مدیریت جدید آن ندارم و به همین خاطر شکایت خود را پس گرفتم.

 محمد احمد زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من مشکلی با باشگاه ملوان نداشتم و به دلیل اینکه مدیر سابق این باشگاه گفته بود من طلبی ندارم شکایت کردم اما الان که مدیریت عوض شده من شکایت خود را پس گرفتم زیرا نه با باشگاه ملوان و نه با مدیریت جدید آن مشکلی ندارم بلکه با مدیریت سابق مشکل داشتم.
 
 وی در خصوص اینکه درودگر گفته اگر احمد زاده می‌گوید مربی بومی باید تیم را هدایت کند پس چرا به درود لرستان رفته اظهار داشت: تیم فوتبال ملوان با تیم‌های دیگر فرق می‌کند و سابقه نداشته که شخص غیر بومی به عنوان سرمربی این تیم هدایت کند.
 
 وی ادامه داد: در تیم درود با بسیاری تیم‌های دیگر مربی و سرمربی تغییر می‌کند و هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید اما شرایط تیم ملوان فرق می‌کند و در تاریخ فوتبال این تیم سابقه نداشته فرد غیر بومی سکان هدایت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را به عهده بگیرد.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: آقایان در فکر عوض کردن تاریخ باشگاه ملوان هستند و می‌خواهند اصالت این باشگاه را تغییر دهند ما هم نظر خودمان را گفتیم و اگر هم به تیم فوتبال درود رفتیم حاشیه پیش نمی‌آید زیرا هیچ باشگاهی تاریخ ملوان را ندارد و من فقط می‌خواهم اصالت این باشگاه حفظ شود و از صحبت‌هایم منظور دیگری نداشتم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سابق ، تغییر ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.