سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبری: برای آبروی شخص و تیمی بازی می کنیم

بازیکن تیم بسکتبال ماهان تاکید کرد: امسال برایمان شرایط مالی چندان مهم نیست و بیشتر به خاطر حفظ آبروی شخصی و تیمی بازی می کنیم.

محمدرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از اولین برد نیم فصل دوم تیم خود تاکید کرد: بین دو نیم فصل تمرینات بسیار سنگین بدنسازی و همچنین بسکتبال را پشت سر گذاشتیم و اتفاقا به خاطر همین تمرینات سنگین در دومین بازی مقابل افرا صد در صد خوب نبودیم اما هماهنگی بهتری داشتیم و با تجربه تر کار کردیم.

بازی دانشگاه آزاد را فراموش کردیم

وی در مورد تغییر شرایط تیم بعد از باخت بد مقابل دانشگاه آزاد در نیم فصل اول اشاره کرد: ما بازی با دانشگاه آزاد را بعد از ترک تهران فراموش کردیم. در آن زمان هم من مصدومیت شدیدی داشتم و هم انگیزه بازیکنان بسیار پایین بود به همین دلیل دانشگاه آزاد راحت بازی را گرفت اما بعد از آن همه چیز خوب پیش رفت و تا پایان نیم فصل بازیهای بهتری انجام دادیم.

بازیکن ماهان در مورد بازی با افرا اضافه کرد: تیم ما مشکل پست پنج و همچنین جایگزینی بازیکنان در بازی را دارد و به همین دلیل در بازی نوسان پیش می آید اما در بازیهای مقابل افرا به خوبی شرایط را حفظ کردیم. تیم ما در مقابل افرا بسیار با تجربه است،‌ ما حداقل 6 یا 7 بازیکن باتجربه بالا داریم و مقابل تیمهای جوان توانایی حفظ ریتم بازی در تیم دیده می شود.

وی در مورد شرایط مالی تیم اشاره کرد: هنوز مشکلات حل نشده اما قولهایی گرفته ایم که امیدوار به عملی شدن آن هستیم. امسال بیشتر به خاطر آبروی شخصی و تیمی بازی می کنیم و شرایط مالی چندان مهم نیست. تیمی که این نفرات را در اختیار دارد پتانسیل نتایج خوب هم در آن هست.

رقابت امسال بسیار سنگین است

اکبری اعتقاد به نزدیک شدن بازیهای امسال دارد و می گوید: امسال اختلاف تیمها بدون در نظر گرفتن پتروشیمی، بسیار کم است. هیچ مسابقه ای را به خاطر پخش شدن بازیکنان از قبل نمی توان پیش بینی کرد. برخلاف برخی نظرات، رقابت این فصل بسیار سنگین و به خاطر کیفیت پایین بازیکنان خارجی، تکیه به بازیکنان ایرانی بیشتر شده است. هیچ کدام از خارجی های امسال به جز اسپنسر در حد فصلهای قبل نبودند. در مقابل بازیکنان ایرانی در بازیهای سنگین عملکرد فوق العاده ای داشته اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمدرضا ، اکبری ، ماهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.