سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئله حمایت مالی در هنر و تبعات آن؛ موضوع دو نمایش در لندن

نمایش‌های "نابینا" و "انجام تجارت" اثر داگ لوسی، که به مسئله حمایت مالی در هنر و تبعات آن می‌پردازند، از 21 ژانویه تا 23 فوریه در شمال لندن اجرا می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر؛ نمایش‌های هم‌بسته "نابینا" و "انجام تجارت" اثر داگ لوسی، که به مسئله حمایت مالی در هنر و تبعات آن می‌پردازند، از 21 ژانویه تا 23 فوریه 2014 ( 1 بهمن تا 4 اسفندماه) در تالار "دِ استودیو"در تئاتر کورتیارد واقع در شمال لندن اجرا می‌شود.

"نابینا" برای نخستین بار است که با کارگردانی شون ترنر و ساول رید و طراحی صحنه کتی آنسوورث- موری، اجرا می‌شود و تصویری سیاه و حتی ناراحت‌کننده از وضعیت هنر معاصر انگلستان را ارائه می‌دهد. دانیل یورک، کمرون هارل، جانا فوکس و جولیان برد در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش کوتاه "انجام تجارت"، که پیش از این نیز به اجرا درآمده، این ایده را مطرح می‌کند، که هدیه حمایت مالی نیز بهایی دارد. این نمایش، نشست بین دو رفیق قدیمی اهل کمبریج را به نمایش می‌گذارد؛ اکنون یکی از آن ها یک کارگردان هنری است که از کسری سرمایه برای انجام طرح‌های خود رنج می‌برد و دیگری مدیر حمایت مالی یک شرکت بزرگ است. جیم مانرینگ و مثیو کارتر در "انجام تجارت" به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.