سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تظاهرات معترضان در مناطق مختلف بحرين

معترضان در بحرين با شرکت در تظاهرات مسالمت آميز در مناطق مختلف اين کشور بر ضرورت برآورده شدن خواسته هاي خود تاکيد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون «اللؤلؤه»، جوانان معترض بحريني در ادامه خواسته هاي مسالمت آميزشان در چارچوب انقلاب در مناطق و خيابان هاي مختلف بحرين تظاهرات کردند.

به گزارش اين شبکه، معترضان بحريني تظاهراتي با نام «آزادگان احزاب انقلاب عليه ظلم و ستم » در خيابان هاي منطقه «المعامير» برگزار کردند و فرياد سرنگوني ظالم مزدور را سر دادند و عليه ظلم و ستم موجود در کشور تظاهرات کردند.

همچنين، تظاهراتي نيز به منظور اعلام همبستگي با زندانيان «النويدرات» برگزار شد.   در اعلام همبستگي با جعفر الدرازي جوان بازداشت شده و نيز به منظور درخواست براي آزادي زندانيان ديگر در منطقه «سماهيج» تظاهرات برگزار شد. تظاهرکنندگان با سر دادن شعار «هيهات منا الذله» و «هيهات يا خليفه» برخواسته ها خود تاکيد کردند.

درغرب منامه نيز، تظاهراتي با عنوان کرامت، آزادي و دمکراسي بر گزار شد که شرکت کنندگان در آن بر ضرورت برآورده شدن خواسته هاي مردم و معترضان تاکيد کردند. تظاهرات کنندگان همچنين تاکيد کردند   پيش از آمدن خاندان حاکم بحرين اسلامي بود.


انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.