سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

همایش ˈوقف، احسان ماندگارˈ در دماوند برگزار شد

همزمان با فرارسیدن هفته وقف، همایش بزرگ ˈوقف، احسان ماندگارˈ با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل البیت (ع)، امام جمعه دماوند، مسوولان شهرستانی و شهری و نیز دست اندرکاران عرصه وقف برگزار شد.

امام جمعه دماوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن وقف را احسان ماندگار و اقدام خدا پسندانه دانست و گفت: تاثیر وقف جاودان و مستمر خواهد بود زیرا این سنت حسنه با نیت قرب الهی توسط واقفین خیر اندیش و خیر اندیشان واقف در دوره های مختلف تاریخ انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ بیان کرد: وقف، نقش بسیار مهمی در اعتلای فرهنگ دینی و رفع محرومیت و خدمت بدون منت به همنوعان در همه ابعاد داشته و دارد که این مهم را می توان از برکات وقف دانست.

وی ضمن قدردانی از حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل البیت (ع)، اقدامات ارزشمند ایشان را در حوزه وقف عظیم و ماندگار خواند و گفت: شهرستان دماوند دارای دو حوزه علمیه برادران با 220 طلبه و یک حوزه علمیه خواهران با 60 طلبه می باشد که در راستای تعالیم الهی تحصیل می کنند.

امام جمعه دماوند به امامزادگان واجب التعظیم این منطقه اشاره کرد و گفت: امامزاده هاشم (ع)، امامزاده عبدالله (ع) آینه ورزان دماوند، امامزاده شمس الدین محمد (ع) و دیگر امامزادگان که منتسب به امام صادق (ع) و امام حسن مجتبی (ع) می باشند، امروز در منطقه ما مورد توجه هستند.


برچسب ها: همایش ، وقف ، احسان ، دماوند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.