سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از تهران و شهرستانها؛

12 گروه موسيقي كلاسيك ايراني در بخش رقابتي جشنواره موسيقي فجر شركت مي‌كنند

12 گروه موسيقي كلاسيك ايراني به بخش رقابتي بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر راه يافتند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر، پس از بازبيني هيات انتخاب اين دوره از جشنواره 3 گروه موسيقي از تهران و 9 گروه موسيقي از شهرستانها به اين دوره از جشنواره راه پيدا كردند.

در بخش رقابتي جشنواره بيست و نهم  و در شاخه موسيقي كلاسيك ايراني، گروههاي گردانيه به سرپرستي امير ذاكر، ماهان مرکز آموزش بنیاد رودکی به سرپرستي جلال امیر پور سعید و شمسا به سرپرستي سید نیما طیرانی بطحائی از تهران در حضور هيات داوران به اجرا خواهند پرداخت.

بنابراين گزارش، گروههاي همنوازان فاخته به سرپرستي خشایار پارسا از شهرستان تنكابن،  سرشک به سرپرستي  یحیی علوی از مشهد، باران  شيراز به سرپرستي امیرحسین دادور از شيراز ، مهر استان مرکزی به سرپرستي امیر کزازی مجد از اراك، ردیف به سرپرستي محمد جواد صانعی از كاشان، نسیم به سرپرستي نسيم احمديان از اصفهان، دل آرا به سرپرستي محسن کیمیایی فر از قم، آواز نو به سرپرستي سجاد توکلیان از ماهشهر و روح افزا به سرپرستي سید احمد کاشانی مقدم از قم، گروههاي غير تهراني شركت كننده در بخش رقابتي جشنواره بيست و نهم هستند.

بر اساس این گزارش ، زمان و مکان اجرای این گروه‌ها به‌زودی از سوی ستاد برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

گفتني است در مرحله اول 67 گروه شامل 22 گروه تهراني و 45 گروه شهرستاني در شاخه موسيقي كلاسيك ايراني براي حضور در جشنواره بيست و نهم اعلام حضور كرده بودند كه بعد از بازبيني هيات انتخاب 12 گروه به مرحله نهايي راه پيدا كردند.

بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر 24 بهمن تا يكم اسفند به دبيري حسن رياحي برگزار مي‌شود. 

علاقمندان مي توانند اخبار اين دوره از جشنواره موسيقي را در سايت جشنواره موسيقي فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com  مشاهده كنند.

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.