سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بر اساس آخرین بررسی ها رتبه صنعتی استاندر کشور حدود 18 تا 21است،

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت :بر اساس آخرین بررسی ها رتبه صنعتی استاندر کشور حدود 18 تا 21است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر جهانگیر شاهمرادی گفت : باید با در نظر گرفتن قابلیت های استان،وبرنامه ریزی منسجم این جایگاه را ارتقا دهیم وبه رتبه دهم کشوربرسانیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود:بیش از آنکه هدف از صنعتی شدن استان کرمانشاه ایجاد شغل و کاهش نرخ بیکاری باشد، باید رونق تولید در استان را مد نظر قرار داد.

شاهمرادی با اشاره به نقش صنعت در رونق استان، خاطرنشان کرد: زمانیکه صنعت استان به حرکت در آید، سایر بخش ها نیزرشد خواهند داشت.

وی در خصوص برنامه ریزی استاندار و تاکید ایشان برای برنامه چهار ساله توسعه استان در بخش صنایع و معادن، یادآوری کرد: چارچوب این برنامه باید به گونه ای باشد که بعد از چهار سال شاهد یک جهش قابل توجه در استان باشیم و موقعیت صنعتی استان کرمانشاه در کشور بهتر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: این قابلیت در همه شهرستان ها وخصوصا شهرستان های مرزی استان کرمانشاه وجود دارد.

شاهمرادی از فرمانداران شهرستان ها نیز خواست در خصوص توسعه صنعتی استان نهایت همکاری را داشته باشند و طرح های توسعه ای بزرگ و کلان شهرستان خود که توجیه اقتصادی دارد را معرفی نمایند.

وی گفت: برای تامین اعتبار این طرح ها مشکل و محدودیتی وجود ندارد و بانک صنعت ومعدنکشور اعلام آمادگی کرده طرح های کلان که توجیه اقتصادی دارند را پوشش دهد./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، بررسی ، رتبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.