سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در دیدار با فعالان فرهنگی سوریه:

آثار شکست در اردوگاه دشمنان سوریه مشهود است/ تروریست‌ها آلت‌دست آمریکا هستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه نشان داد توکل بر خدا و اتحاد سبب پیروزی در برابر دشمنان می‌گردد و اکنون آثار شکست در اردوگاه دشمنان سوریه مشهود است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، تعدادی از فعالان ارشد فرهنگی و اجتماعی سوریه ظهر امروز (سه‌شنبه، 17 دی) با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار کردند.

بروجردی در ابتدای این دیدار با ستایش از مقاومت و ایستادگی ملت و دولت سوریه در بحران اخیر گفت: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه نشان داد توکل بر خدا و اتحاد سبب پیروزی در برابر دشمنان می‌گردد و اکنون آثار شکست در اردوگاه دشمنان سوریه مشهود است.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها را ننگ جهان اسلام دانست و افزود: تروریست‌ها و تکفیری‌ها آلت دست آمریکا و همپیمانان منطقه هستند که باعث ناامنی و عدم ثبات در منطقه گردیده‌اند.
 
بروجردی در پایان جنگ هشت ساله علیه کشورمان و بحران سوریه را از یک ریشه خواند و گفت: ملت و دولت سوریه تاوان حمایت از با مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی را می‌دهند.
 
در ادامه این دیدار تعدای از فعالان ارشد فرهنگی و  اجتماعی سوریه با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه آنرا باعث ایستادگی و دلگرمی هر چه بیشتر مردم سوریه در برابر دشمنان خارجی سوریه دانستند و بر وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابل دسیسه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.  
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.