سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

نيروي انتظامي فارس سرآمد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر در کشور

نيروي انتظامي استان در زمينه مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح كشور سرآمد است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ استاندار فارس گفت: در برنامه بازديد از كشفيات جديد نيروي انتظامي در جريان مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر كه با حضور سردار سجاديان فرمانده انتظامي و دكتر خدائيان رئيس كل دادگستري فارس صورت گرفت، با بيان اين كه اقتدار نيروي انتظامي براي مردم مشهود و ملموس است، اظهار داشت: پليس در راه مبارزه با قاچاقچيان و پاك كردن كشور از لوث وجود باندهاي حرفه اي قاچاق شهداي زيادي را به كشور تقديم كرده است.

سيد محمد احمدي با تاكيد بر حمايت شوراي تامين و دستگاه قضايي در استان فارس از فعاليت هاي نيروي انتظامي، خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي فارس با برنامه ريزي مناسب و تلاش حرفه اي موفق شده است فعاليت هايي اساسي براي تامين امنيت استان انجام دهد.

رئيس شوراي تامين استان فارس با اعلام اين كه كشفيات اخير از قاچاقچيان شرق كشور در مسير ترانزيت از فارس كشف شده است، افزود: اين موفقيت ها به سادگي حاصل نشده و نتيجه تلاش ها و فداكاري هاي جان بركفان نيروي انتظامي است.

نماينده عالي دولت در استان فارس تاكيد كرد: نيروي انتظامي به وظيفه و مسئوليت خود اشراف دارد و سوداگران بايد بدانند كه هرگز از چنگ نيروي انتظامي خلاص نخواهند شد.

استاندار فارس خواستار مشاركت بيشتر مردم در تامين امنيت با همكاري نيروي انتظامي شد و با بيان اين كه مردم بازوان توانمند پليس هستند، اظهار داشت: هرگاه همراهي مردم وجود داشته باشد، نيروي انتظامي مي تواند با كمترين تلفات و هزينه ها، امنيت پايدار را بر جامعه حاكم كند.

در جريان مقابله نيروي انتظامي فارس با سوداگران مرگ، علاوه بر انهدام پنج باند قاچاق مواد مخدر، دو هزار و 500 كيلوگرم انواع موادمخدر، پنج قبضه سلاح و 29 دستگاه خودرو به ارزش 131 ميليارد و 600 ميليون ريال كشف شده و 43 نفر از قاچاقچيان دستگير شده اند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: نیرو ، انتظامی ، سرآمد ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.