سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير كشور خطاب به استانداران سراسر كشور تاكيد كرد:

عزل و نصب مديران بحران با هماهنگي سازمان مديريت بحران کشور/ تجهيزات مديريت بحران همواره آماده و صرفا براي مقابله با بلاياي طبيعي استفاده شود

وزيرکشوردرابلاغيه اي به استانداران سراسر کشور و به منظور کاهش آثار حوادث طبيعي و تقويت مديريت بحران کشور دستوراتي را صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان مديريت بحران کشور؛ عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور از استانداران خواسته است که عزل و نصب مديران کل بحران استان ها و احکام سرپرستي، با هماهنگي و پس از تاييد سازمان مديريت بحران صورت پذيرد. اين گزارش مي افزايد قايم مقام رييس شورايعالي مديريت بحران کشور همچنين تاکييد کرده است: ساختمان مرکز مديريت و کنترل حوادث استان و پايگاه هاي چند منظوره احداثي و تجهيزات مربوطه، که مطابق با الزامات، نقشه ها، اهداف و ضوابط مورد تاييد سازمان مديريت بحران کشور احداث گرديده، مي بايست در همان راستا مورد استفاده قرار گيرد.
رحماني فضلي تصريح کرد: وسايط نقليه تجهيزات و امکانات تهيه شده از محل اعتبارات سازمان مديريت بحران کشور که در اختيار ادارات کل مديريت بحران قرار دارد، مي بايست در تمام شرايط مهيا و آماده بوده و صرفا در امور مرتبط با مديريت حوادث و با هماهنگي ادارات کل مديريت بحران استان استفاده وبکارگيري شود.
وزير کشور در خصوص اعتبارات مديريت بحران استان ها تاکيد کرد: اعتبارات مديريت بحران مي بايست با رعايت اولويت خطرپذيري مناطق توزيع گرديده و قبل از مبادله موافقتنامه نسبت به ارايه ريز پروژه ها و اخذ تاييديه از سازمان مديريت بحران اقدام گردد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عزل ، مدیریت ، بلایا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.