سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپايي سفره‌هاي سلامت و تغذيه سالم در بوستان‌هاي جنوب شرق پايتخت

مدير اداره سلامت شهرداري منطقه 15 از برپايي سفره‌هاي سلامت و تغذيه سالم در بوستان‌هاي اين منطقه خبرداد.

محمدرضا ياوري در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ سفره‌هاي سلامت و تغذيه سالم همزمان با هفته ملي بسيج تغذيه در بوستان‌هاي منطقه 15 برپا مي‌شود.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح از 14 تا 20 دي ماه سال 92 همزمان با هفته ملي بسيج همگاني تغذيه با محوريت معرفي صحييح تغذيه سالم و مصرف نمك و روغن در بوستان‌هاي منطقه 15 درحال برگزاري است.

ياوري با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت:‌ در اين طرح معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15، اداره سلامت شهرداري  منطقه،‌ مديران سراهاي محلات و نواحي هشتگانه منطقه مشاركت و همكاري دارند.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت:‌ برپايي سفره‌هاي سلامت و تغذيه سالم در بوستان‌هاي منطقه 15 ازجمله بوستان گلچين،‌ برپايي سفره‌هاي سلامت و تغذيه سالم در نواحي هشتگانه اين منطقه از اقدامات اجرايي اين طرح است.

ياوري در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اداره سلامت شهرداري منطقه 15 افزود:  برگزاري دوره‌هاي آموزشي مصرف صحيح نمك و روغن در نواحي هشت‌گانه منطقه 15، برگزاري جشنواره غذاي سالم و تغذيه سالم،‌ توزيع اقلام آموزش،  بروشور،‌ سي‌دي و پكيج‌هاي آموزشي مصرف صحيح نمك و روغن،‌ تغذيه سالم،  نقش خانواده،‌ رسانه و مدارس در مصرف صحيح نمك و روغن از اقدامات ديگر اداره سلامت شهرداري منطقه 15 است.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: غذا ، سالم ، نمک ، روغن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.