سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عالیشاه‌ پنجشنبه برای تصویر برداری اعزام می‌شود

طبق اطلاعات دریافتی از جمع سر‌خپوشان، عالیشاه‌ پرسپولیس را در اهواز همراهی‌ می‌کند، اما کادر پزشکی برای صدور حکمی دستور بازی روز پنجشنبه اقدام به MRI یا سونوگرافی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مصد‌ومیت و محرومیت‌کفشگری، خلعتبری، حقیقی و مشکل اداری نفراتی‌ چون ‌کمندانی و کنعانی باعث شده است که کادر فنی پرسپولیس تصمیم به بازگرداندن پولادی و عالیشا‌ه به فهرست تیم کند در این شرایط خبر می‌رسد که علی دایی وسوسه شده است که ‌عالیشاه را برای چند دقیقه هم که شده برابر فولاد به میدان بفرستد تا تر‌سش از بازی بریزد و بتواند از او در بازی با استقلال استفاده کند.
 
 در این ارتباط خبر دیگر حکایت از آن دارد که کادر پزشکی روز پنج‌شنبه ‌عالیشاه را برای بررسی نهایی جهت سونوگرافی و MRI اعزام می‌کند.
 
این باز‌یکن در فهرست هجده نفره قرار خواهد گرفت اما نتیجه این معاینات احتمالا جهت مشخص کردن وضعیت او برای قرار گرفتن در ترکیب بازی است.

**بنگر پس از تمرین نيز برای سونوگرافی اعزام خواهد شد
 
 لازم به ذکر است، محسن بنگر که روز دوشنبه با توصیه کادر پزشکی از تمرین معاف شده بود روز گذشته در تمام مراحل تمرین حاضر بود، با این وجود کادر  پزشکی قصد دارد برای اطمینان بیشتر از شرایط همسترینگ وي این باز‌یکن را امروز برای سونوگرافی اعزام کند.
 
در حال حاضر بنگر جزو نفر‌اتی است که برای بازی با فولاد مشکلي نخواهد داشت و کادر پزشکی اعتقاد دارد او با ادامه فیزیوتراپی برای بازی‌های پیش رو آماده خواهد بود.
انتهای پیام/  
 
 
 

برچسب ها: سرخپوشان ، جمع ، عالیشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.