سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیرغم دلخوری از سب بلاتر؛

‌رونالدو: در مراسم توپ طلا شرکت می‌کنم

کریس‌رونالدو بازیکن پرتغالی رئال‌مادرید گفت: چه برنده شوم و چه نشوم در مراسم توپ طلا شرکت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از حواشی سپ‌بلاتر در دانشگاه آکسفورد در خصوص مورد تمسخر قرار دادن کریس‌رونالدو، شایعات زیادی مبنی بر عدم حضور ‌رونالدو و تحریم کردن آن از سوی این شخص صورت گرفت اما هم اکنون با نزدیک شدن زمان مراسم توپ طلا وی تغییر عقیده داده و حضور خود را در این مراسم اعلام کرد.
 
 کریس‌رونالدو در حالی در این مراسم شرکت می‌کند که لیونل‌ مسی و فرانک‌ریبری نیز دیگر نامزدان دریافت توپ طلا هستند.
 
وی در این خصوص گفت: من به گالا خواهم رفت، نمی‌دانم حق من است که پیروز شوم یا نه، اگر آن را ببرم برایم بسیار فوق العاده خواهد بود. 
 
رونالدو‌ که در بازی مقابل سلت‌ ‌ویگو به رکورد به ثمر رساندن 400 گل خود دست یافته است د2 گلش را به ستاره و افسانه فوتبال پرتغال ‌اوزبیو که روز یکشنبه در اثر سکته قلبی درگذشت تقدیم کرد. 
 
وی در ادامه افزود:‌ اولويت من این بود که پیروز شویم بازی بسیار دشواری بود فصل بسیار طولانی داریم و می‌خواهیم به صدر‌نشینان نزدیک شویم و از آن‌ها عبور کنیم من از تمامی رسانه‌ها به دلیل گرامی‌داست اوزه‌بیو تشکر می‌کنم ما هر 2 پرتغالی هستیم و پرتغالی‌ها هم درد اسپانیایی‌ها و مردم سراسر دنیا را حس کردند 2 گل به تقدیم به اوزه‌بیو است او فردی دوست داشتنی بود، بسیار به من کمک می‌کرد و همیشه کنار تیم ملی پرتغال بود روز بسیار تلخی را گذراندیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، پرتغالی ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.