سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ آیت‌الله جوادی‌آملی:

مهم‌ترین راهکار مقابله با تحریم‌ها تقویت تولید داخلی

یکی از مراجع تقلید قم تولید داخلی را مهم‌ترین راه مقابله با تحریم‌ها عنوان کرد و خواستار ایجاد اشتغال جوانان بر اساس شرایط بومی استان قم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم انجام کار خوب در راستای خدمت به مردم را دارای اثرات مثبت دنیوی عنوان کرد و افزود: اگر کار خوب برای رضای خدا باشد ضمن برخورداری از نعمت یاری خداوند در به سرانجام رسیدن عمل از اثرات اخروی آن نیز بهره‌مند خواهید شد.

وی بر آغاز کارها با نام خدا تاکید کرد و ادامه داد: کاری که با نام خدا آغاز می‌شود قطعاً یا مستحب و یا واجب است و کار ناثواب با نام خداوند متعال آغاز نمی‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به انتخاب دولت تدبیر و امید و انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش گفت: اگرچه استاندار از سوی دولت انتخاب می‌شود ولی نماینده تمام مردم است و باید بر حل مشکلات ایشان اهتمام بورزد.

آیت‌الله جوادی‌آملی داشتن نقشه جامع شهر مقدس قم را از اولویت‌های استان عنوان کرد و افزود: قبل از انجام طرح‌ها از مهندسین و کارشناسان مرتبط مشورت گرفته شود.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، تولید داخلی را مهم‌ترین راه مقابله با تحریم‌ها عنوان کرد و خواستار ایجاد اشتغال جوانان بر اساس شرایط بومی استان قم شد.

این مرجع تقلید در پایان برای حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش آرزوی توفیق کرد و گفت: دعای مومنین پشت سر شماست و امید که با انتخاب افراد شایسته و با کفایت در سایه الطاف خداوند موفق باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی گفت: رئیس جمهور به حوزه‌های علمیه عنایت ویژه دارند و ما را مکلف به استفاده از رهنمودهای مراجع عظام کرده‌اند.

استاندار قم با بیان اینکه برای خدمت به مراجع عظام و مردم شریف قم این مسئولیت را پذیرفته‌ام، افزود: حضرتعالی مکرراً مورد رجوع مردم در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستید و امیدوارم با بهره‌گیری از فرمایشات حضرتعالی در دستیابی به اهداف مشخص شده در سند چشم‌انداز موفق باشم./س

برچسب ها: قم ، راهکار ، مقابله ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.