سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

3 آینده‌دار فرنگی‌کار نوجوان قمی در بین برترین‌های کشور قرار گرفتند

دبیر هیئت کشتی استان قم از حضور 3 کشتی‌گیر قمی در بین برترین‌های مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد رضایی اظهار کرد: علاوه بر اینکه شاهد موفقیت فرنگی کاران قمی در کسب دو نشان طلا و برنز پیکارهای کشتی فرنگی نوجوانان کشور بودیم، یکی دیگر از کشتی گیران مستعد تیم اعزامی هیئت قم در بین پنج نفر برتر وزن خود قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران قمی در 10 وزن و در تلاش برای کسب مدال به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور اعزام شدند و حاصل تلاش آنها کسب دو نشان طلا و برنز این پیکارها بود که به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

رضایی افزود: تیمی قوی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور راهی تبریز شده بود و در تلاش برترین‌های کشتی قم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز، سرانجام کشتی گیران اوزان 32 و 53 کیلوگرم بر روی سکو قرار گرفتند.

دبیر هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: خوشبختانه در ادامه روند رو به رشد کشتی و تکرار موفقیت‌هایی که همواره در مسابقات قهرمانی کشور نصیب کشتی قم شده، علیرضا نجاتی و علی اصغر شهبازی، دو فرنگی‌کار شایسته تیم نوجوانان قم موفق به کسب مدال‌های برنز و طلا شدند.

وی تصریح کرد: این دوره از پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی همچون دوره‌های قبل مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی با کیفیتی مطلوب و سطح بسیار بالا از نظر فنی به انجام رسید و مدال طلای علی اصغر شهبازی در وزن 100 کیلوگرم به دست آمد.

رضایی عنوان داشت: یکی دیگر از استعدادها و پشتوانه‌های کشتی قم در مسابقات قهرمانی کشور یعنی علیرضا نجاتی نیز توانست در وزن 42 کیلوگرم صاحب نشان برنز شود و این رقابت‌ها در اوزان مختلف به منظور شناخت برترین‌های کشور در حالی پایان یافت که عملکرد تمام کشتی گیران قم در مجموع مثبت بود.

وی افزود: رقابت کشتی‌گیران فرنگی‌کار نوجوان حاضر در این دوره از مسابقات در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار شد در حالی که تیم قم با ترکیب کامل راهی این پیکارها شده بود و در وزن 63 کیلوگرم توسط حسام جعفری رتبه پنجم را از آن خود کرد تا بدین ترتیب در اوزان 42، 63 و 100 کیلوگرم دارای سه نماینده در بین برترین‌های این دوره از مسابقات باشد.

دبیر هیئت کشتی استان قم در پایان با اشاره به رده بندی تیمی این رقابت‌ها افزود: تیم‌های خوزستان، فارس، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و تهران به ترتیب اول تا ششم شدند، ضمن اینکه فنی ترین کشتی گیر محمدرضا رستمی در وزن 58 کیلوگرم از فارس بود./س

برچسب ها: قم ، آینده ، دار ، نوجوان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.