سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

كيف پول همراه با رفع محدوديت در كشور توسعه مي يابد

کیف پول همراه با همکاری شركت هاي تولید، تامین و ارائه خدمات پشتیبانی سخت افزار كه با استفاده از زیر ساخت مخابراتی بین بانکی فعالیت می کند تفاهم نامه مشترکی امضاء تا در بین همه بانک ها راه اندازی شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهندس عليرضا طلوع ، مدیر عامل کيف پول همراه یکی از ویژگی های بانکداری همراه در دسترس بودن و عدم وابستگی روی گوشی های هوشمند خاص دانست.

وي گفت : در راستای توسعه بازارمان تفاهماتی را با شرکت های ارائه دهنده سرویس های مالی در کشور داريم و در حال حاضر 20 بانک ازبسترهای نرم افزاری این شرکت استفاده می کنند.

وی افزود : هدف ما ارائه سرویس هایی از طریق تلفن همراه با همکاری شركت هاي تولید، تامین و ارائه خدمات پشتیبانی سخت افزار و امضاي تفاهم نامه با آنان و توسعه بازار در شبکه بانکی را داريم.

وی به معرفی سه نوع محصول کلی کیف همراه پرداخت و گفت : ما سه نوع محصول داریم که یکی همبانک است که سرویس های اختصاصی هر بانک را دارد و وابسته به حساب بانکی و کارت های بانکی بانک هاست و دومی سرویس یکبار مصرف او .تی . پی است برای دسترسی به اینترنت بانک بانک ها و سرویس دیگر اس . ام . اس اختصاصی بانکی با سه شماره اختصاصی و با این مشخصه که با اسم خود بانک اس . ام. اس ارسال می شود.

طلوع ادامه داد : سیستم کیف پول همراه N.F.c در موبایل توانسته فعال کند و ما منتظر آیین نامه هستیم تا تضمین لازم را داشته باشیم و محدود فعالیت نکنیم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.