سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

لزوم ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در کردستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی را یکی از راه‌های قطع واسطه‌گری برشمرد و گفت: چنین بازارچه‌هایی در استان می‌تواند زمینه عرضه محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه‌گری را فراهم سازد

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، باغبانیان با اشاره به توجه ویژه اداره کل میراث فرهنگی به فراهم ساختن زمینه‌های عملیاتی نمودن سند توسعه در حوزه گردشگری و هنرهای دستی گفت: بهره‌گیری از این سند مستلزم تلاش و همکاری مجدانه همه دستگاه‌های اجرایی در استان است.
وی از اشتغال در کردستان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت تدبیر و امید نام برد و افزود: باید برای این مهم فکری اساسی اندیشیده شود و از شعارگرایی صرف به سمت عملیاتی نمودن برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در کردستان حرکت کنیم.
قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان ایجاد شهرک‌ها و بازارچه‌های صنایع دستی را یکی از راه‌های قطع واسطه‌گری برشمرد و گفت: ایجاد چنین بازارچه‌هایی برای معرفی و توسعه تولیدات صنایع دستی در استان می‌تواند زمینه فعالیت بیشتر و عرضه محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه‌گری را فراهم سازد.
وی نهادینه کردن  فرهنگ آموزش و ترویج گردشگری و صنایع دستی را از اولویت‌های پیش‌بینی شده در سند توسعه اشتغال کردستان برشمرد./س
انتهای پیام/
برچسب ها: بازارچه ، ایجاد ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.