سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعبانی سارویی:

نخستین دوره پیوست نگاری فرهنگی به مدت چهار روز در تهران برگزار می‌شود

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور از برگزاری نخستین دوره پیوست نگاری فرهنگی به مدت چهار روز در تهران خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور رمضان شعبانی سارویی معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با اعلام این خبر افزود: این دوره پیوست نگاری فرهنگی به همت بسیج اساتیدکشور و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در این دوره علاوه بر مراسم افتتاحیه و سخنرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان چندین نشست مشترک آسیب‌شناسی و تشکیل کارگروه‌های فرهنگی نیز طراحی شده است.

به گفته وی در این دوره چهار روزه پیرامون موضوعاتی همچون چیستی و کارکردهای فرهنگ و مدیریت فرهنگی در ایران- آسیب‌شناسی فرهنگی- آسیب‌شناسی جامعه دینی- چیستی پیوست فرهنگی- آینده پژوهی فرهنگی- مهندسی فرهنگی و نسبت آن با پیوست فرهنگی- فلسفه و چرایی پیوست نگاری فرهنگی- بایدها و نبایدها در تدوین پیوست های فرهنگی – الگوی پیوست نگاری فرهنگی و مصادیق پیوست فرهنگی بحث و بررسی و تحلیل انجام می‌گیرد.

شعبانی سارویی با اشاره به حضور حدود ۵۰ متخصص فرهنگی و اساتید منتخب در این دوره، خاطر نشان ساخت: در این دوره چهره‌هایی چون ناظمی اردکانی، فرامرز عابدینی، حاج صادقی، فضائلی، خزائی، اسحاقی و بنیایان سخنرانی خواهند داشت.

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتیدکشور گفت: در این دوره پیوست نگاری فرهنگی چند کارگروه در قالب کارگروه‌های آسیب‌شناسی فرهنگی- کارگروه‌های آینده پژوهی فرهنگی- کارگروه‌های برآورد وضعیت فرهنگی و کارگروه‌های پیوست نگاری فرهنگی تشکیل می‌شود.

شایان ذکر است اولین دوره پیوست نگاری فرهنگی بسیج اساتیدکشور با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.