سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

با برگزاری همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات ظرفیت‌های جدید اشتغالزایی ایجاد می شود

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری می‌تواند ظرفیت جدیدی در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری برای استان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید رسول موسوی‌نژادیان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین همایش بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در استان قم گفت: با توجه به اینکه این همایش در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی استفاده از فضای مجازی است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی این همایش افزود: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت خبرنگاران استان قم انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: جلسات متعددی با اعضای ستاد برگزاری همایش «فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری» برای آگاهی از نظرات آن‌ها برگزار شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه زمان برگزاری همایش اردیبهشت‌ماه سال‌ آینده خواهد بود، ادامه داد: تا زمان برگزاری همایش، خبرنامه‌هایی چاپ و در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

موسوی‌نژادیان اظهار کرد: ارتباط با رسانه‌های استان قم در قالب تهیه خبر، گزارش و مدیریت برنامه خواهد بود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی همایش «فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری» از تهیه تیزر تبلیغاتی برای صدا و سیما و اطلاع‌رسانی به اندیشمندان این حوزه خبر داد.

وی از فعال کردن سایت این همایش خبر داد و گفت: همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری می‌تواند ظرفیت جدیدی در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری برای استان ایجاد کند.

موسوی‌نژادیان با اشاره به بین‌المللی بودن این همایش گفت: اطلاع‌رسانی دقیق در همایش تاثیر خوبی در جایگاه ملی استان قم خواهد داشت.



انتهاي پيام/ ش ک

برچسب ها: قم ، همایش ، فناور ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.