سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بداغی: تمرکز ما روی قهرمانی نیست!

سر‌مربی تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان گفت: در رقابت‌های سوپر لیگ به مقام دومی فکر می‌کنیم، زیرا دانشگاه آزاد با در اختیار گرفتن اکثر ملی پوشان، صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

فریبا بداغی، سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص سوپر لیگ کاراته بانوان و عملکرد تیمش در این مسابقات به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته نخست رقابت‌ها موفق شدیم در صدر جدول بنشینیم، اما هنوز بازی‌های سخت و حساس ما باقی مانده است.

27 دی هفته دوم سوپر لیگ بانوان است که ما در این هفته با تیم قدرتمند صبای قم و پتروشیمی دیدار می‌کنیم، انصافا تیم صبای قم به مربیگری ستاره موسوی یک قطب اصلی این لیگ به حساب می‌آید چرا که بازیکنان خیلی خوب و با تجربه قدیمی تیم ملی را در اختیار دارد، بنابراین یک حریف جدی برای ما به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: اما این ویژگی‌های تیم صبای قم دلیل آن نیست که ما نتوانیم از شر این تیم بگذریم.
تیم ما هم تیم بسیار خوب و صاحب نامی است، ما نیز بازیکنان بومی و قدرتمندی را در اختیار داریم و روی این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

بداغی افزود: هفته دیگر باید ببینیم که کدام تیم می‌تواند در میدان مسابقه نمایش بهتری را به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی به اجرا می‌گذارند چرا که هر 2 تیم فولاد مبارکه سپاهان و صبای قم ورزشکاران تکنیکی و تاکتیکی را در اختیار دارند، بنابراین دیدار این هفته سوپر لیگ، از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به توانایی‌های تیممان، من به شخصه به مقام دومی این رقابت‌ها فکر میکنم، زیرا تیم دانشگاه آزاد (تیم ملی) باید به خدمت گرفتن مالی پوشان کاراته بانوان صدر نشینی را از همان ابتدای ثبت نام تیم‌ها، از آن خود کرد، اما باز هم تیم ما بی انگیزه جلوی این تیم جلوی این تیم نمی‌رود، و با تمام وجود از مقابل این تیم پر قدرت می‌ایستیم تا توانایی‌های بومی پروری را به نمایش بگذاریم.

وی در پایان به وضعیت سوپر لیگ امسال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وضعیت سوپر‌لیگ امسال راضی کننده است، و چهار، پنج تیم خوب و قدرتمند در لیگ با یکدیگر رقابت می‌کنند که فضای این رقابت‌ها را دلچسب تر از یکی، دو سال پیش کرده است.

انتهای پیام /
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.