سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی‌صدر در نطق میان دستور:

دولت وعده‌های خود را فراموش نکند / دولت و مجلس یک روز را به نام "روز جوانمردی" نامگذاری کنند

نماینده مردم خوی در مجلس با بیان اینکه جوانمردی خصلت ایرانیان است گفت: از دولت و مجلس می‌‍خواهم یک روز را به نام روز جوانمردی نامگذاری کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، موید حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس در  ابتدای نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز بهارستان به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: کمترین دستاورد این مذاکرات، همگرایی داخلی و اتحاد ملی و آشکار شدن اتحاد ملی در داخل و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در خارج است، اما مسئولان مذاکره کننده بدانند نباید به هر قیمتی به دنبال اخذ نتیجه باشیم، تزلزل ولو اندک، دشمن فرصت طلب را جری‌تر خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: در تمام جنگ‌ها و کشتارها دست قدرت‌های بزرگ غربی مخصوصا آمریکا مشاهده می‌شود لذا نباید چشم بسته به آمریکا اعتنا کرد و لازم است اگر می‌خواهیم با هر کشوری رابطه اقتصادی و همکاری داشته باشیم این رابطه با چشمان باز و بدون اعتماد کامل باشد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در این ایام برخی واژه‌ها و عبارت‌ها ذهن مردم را مشغول کرده است گفت: آلودگی هوا، بحران آب، رانت خواری، ثروت‌های بادآورده، استخدام‌های بی‌ضابطه، پارتی بازی، بی‌ادبی در برخی از ادارات، گرانی و بیکاری، نامناسب بودن برخوردها در برخی محاکم، سو‌ء‌استفاده صادرات و وادرات، افزایش ناامنی در جامعه و ده‌ها کمبود و کاستی دیگر اکنون با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و وعده‌هایی که این دولت داد و مردم آن را باور کردند، این مردم منتظر نشستند که دولت چه برنامه‌ای برای این ناهنجاری‌ها و بی‌عدالتی‌ها دارد.
 
وی با بیان اینکه امروز امید مردم یک امید مقدس است، اظهار داشت: امیدوارم دولت وعده‌های خود را فراموش نکند و ما نمایندگان ملت هم آماده یاری دولت در تحقق وعده‌هایش هستیم.
 
نماینده مردم خوی در مجلس با اشاره به سالروز فوت جهان پهلوان تختی گفت: از مجلس و دولت می‌خواهم یک روز را به نام جوانمردی که خصلت ایرانیان است نامگذاری کند و در گرامی‌داشت یاد جهان پهلوان تختی و پوریای ولی جدیت به خرج دهد تا مبدا که مفاخر ما را مصادره کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، مجلس ، نماینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.