سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

عدم تصویب طرح جامع مهر، مانع گسترش آن شده است

رئیس شورای اسلامی شهر مهر گفت: طرح جامع شهر مهر به تصویب نرسیده و این موضوع باعث جلوگیری از گسترش آن شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهر، رئیس شورای اسلامی شهر مهر در جلسه معارفه شهردار جدید این شهر اظهار داشت: شورا نماد و جانمایه مشارکت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هدف اصلی ما در شورای شهر حفظ وحدت و همبستگی بین مردم است.

محمد مزارعی خواستار تصویب طرح جامع این شهر شد و تصریح کرد: طرح جامع زیرساخت و خمیرمایه توسعه هر شهر است و در سال‌های گذشته به دلیل عدم همکاری نهادهای مرتبط، طرح جامع شهر مهر به تصویب نرسیده و این موضوع باعث جلوگیری از گسترش آن شده است.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی تلویزیون دیجیتال در این شهرستان، ابراز داشت: با توجه به اهمیت بحث تقابل با تهاجم فرهنگی و با وجود راه‌اندازی تلوزیون دیجیتال در اکثر مناطق فارس، مردم شهرستان مهر هنوز از این مزیت بی‌بهره‌اند.

رئیس شورای شهر مهر با مثبت ارزیابی کردن چشم‌انداز پیش رو، بیان کرد: قرارگیری در نقطه تلاقی سه استان فارس، هرمزگان و بوشهر و همچنین در مجاورت بازار بزرگ مصرف پارس جنوبی، دسترسی به دریا و ... موقعیت این شهر را بی‌نظیر کرده است.با انتخاب استاندار بومی فارس و فرمانداری بومی شهرستان مهر روزنه‌های امید در دل‌ها باز شده و فرصتی طلایی به دست آمده است.

این مسئول در پایان بیان داشت: در انتخاب شهردار جدید شهر مهر تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم و با اشخاص صاحب‌نظر و بزرگان مشورت کرده‌ایم و در نهایت شهردار جدید را با در نظر گرفتن تجربه ارزشمند و سطح علمی بالا انتخاب کرده‌ایم.

در ادامه شهردار جدید شهر مهر در سخنانی خاطرنشان کرد: ساختن شهری در خور شهروندان بدون همکاری خود مردم امکان‌پذیر نیست و شهردار و مجموعه شهرداری وظیفه‌ای جز خدمت به مردم ندارند.

سعید اسکندری در مورد نگرانی مردم از افزایش نرخ پروانه ساخت‌ گفت: مردم اطمینان داشته باشند عوارض ساخت و ساز متناسب با درآمد آنان و با در نظر گرفتن و مقایسه این عوارض با شهرداری‌های هم‌تراز مصوب خواهد شد و در این زمینه هیچ‌گونه اجحافی انجام نمی‌گیرد.

شهردار جدید شهر مهر افزود: آخرین طرح توسعه شهر در سال 1376 به تصویب رسیده است و محدوده مصوب شده جوابگوی وضعیت فعلی نیست که به دنبال تهیه طرحی هستیم تا مردم به حقوق واقعی خود در طرح توسعه جدید برسند.

وی ادامه داد: از سال 1388 شهرداری مهر درجه پنج است و مکاتباتی انجام شده تا درجه شهرداری مهر به شش ارتقا یابد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فارس ، شورا ، شهردار ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.