سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

2 هزار میلیارد تومان سهم یک درصد دستگاه‌ها به ورزش است

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه‌ها به ورزش، گفت: سهم یک درصد دستگاه‌ها به ورزش 2 هزار میلیارد تومان است.

علیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: شهرداران و شوراهای اسلامی می‌توانند به توسعه ورزشی شهر کمک کنند و توانمندی‌های بالقوه مانند زمین و امکانات شهری را در اختیار دارند که اعتبارات مورد نیاز برای تبدیل توانمندی‌های موجود به امکانات قابل بهره‌برداری توسط دولت باید تخصیص یابد.

وی با تاکید بر اینکه یک درصد اعتبارات ورزشی همه دستگاه‌ها به موضوع ورزش در بودجه امسال لحاظ شده است و برای تصویب آن در صحن علنی تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: یک درصد اعتبارات نهادهای مختلف به ورزش حدود 2 هزار میلیارد تومان است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تقویت ورزش همگانی و ورزش حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: مصوبات قابل توجهی برای حوزه انتخابیه در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان به دست آمده است.

علیپور به درج اختصاص یک میلیارد تومان برای ورزشگاه زیارکلا شهرستان سیمرغ اشاره کرد و گفت: 400 میلیون تومان از این مبلغ پرداخت می‌شود و بقیه آن تا پایان امسال اختصاص می‌یابد و این ورزشگاه خدمات فرا شهرستانی ارائه می‌کند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به تصویب بیش از 200 میلیون تومان برای سالن ورزشی آلاشت و امکانات ورزشی آن اشاره و خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی و تابستانی آلاشت می‌توانند از امکانات ورزشی جدید بهره‌برداری کنند./س
/انتهای پیام
برچسب ها: اختصاص ، اعتبارات ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.