سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهین‌طبع: اعتقادات خود را فدای نتیجه نمی‌کنیم/ جمشیدی به دستورات عمل نمی‌کرد

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به بازی ندادن جمشیدی در دقایق حساس بازی با نیروی زمینی گفت: برای ما نتیجه مهم نیست، مهم این است که چه کاری را باید در زمین انجام دهیم.

مهران شاهین‌طبع بعد از دیدار با نیروی زمینی در مورد تساوی انتهای بازی و کشیدن کار به وقت اضافه، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: واقعیت این است که تیم حریف واقعا خوب بازی کرد. بازیکنان آنها اشتیاق بیشتری داشته و کادرفنی هم با تمرکز بالا، تیمش را خوب هدایت کرد. 

صدیقی در نیروی زمینی کارآمد است

سرمربی دانشگاه آزاد با نظرات ابتدای فصل در مورد خراب شدن بازی امیر صدیقی در صورت پیوستن به نیروی زمینی مخالفت کرده و به بازی این بازیکن اشاره کرد: امیر صدیقی در تیم نیروی زمینی بسیار کارآمد است و برخلاف تصور بسیاری که اعتقاد داشتند این بازیکن پیشرفتی در نیروی زمینی نخواهد داشت، بازی وی دراین تیم به چشم می آید. در کل بها دادن به تیمهایی مثل نیروی زمینی برای بسکتبال ما مفید است.

شاهین طبع در مورد محمد جمشیدی و نیمکت نشینی وی در تمام دقایق نیمه دوم تاکید کرد: جمشیدی دستوراتی را که قرار بود انجام دهد در زمین انجام نمی داد. برای ما هم نتیجه مهم نیست. مهم این است که چه کاری را باید انجام دهیم. 

به خاطر نتیجه روی اعتقادات خود پا نمی گذاریم

وی در مورد اینکه حتی در حساسترین دقایق پایانی بازی هم حاضر به فرستادن جمشیدی به زمین نشد، توضیح داد: قرار نیست برای نتیجه روی اعتقادات خود پا بگذاریم چون تا به حال هم به اندازه کافی این کار را انجام داده ایم و تنها فکر کردن به نتیجه بازی منطقی نیست.
 
وی اعتقاد دارد که با وجود داشتن نتیجه، نیروی زمینی تیم برتر میدان بود: تیم ما هیچ بهانه ای ندارد و نیروی زمینی در طول بازی نیز تیم برتر زمین بود. در این دیدار تنها نتیجه برای ما بود که اگر به خاطر تجربه بازیکنی مثل پویا تاجیک در دقایق آخر و گلهای وی نبود، بازی را نمی بردیم.

شاهین طبع در نهایت تاکید کرد که تیم نیروی زمینی در وقت اضافه هم کم تجربگی کرده و تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با تکیه به تعداد نفرات و شرایط با چند پرتاب بازی را گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، نیروی ، زمینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.