سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح های راه سازی مهران

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان پایانه ها و حمل و نقل کشور به همراه استاندار و نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت جاده ها، پایانه و بازارچه مهران دیروز از این شهرستان دیدن کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه دیدار از پایانه مرزی مهران گفت: مهران مرز مهمی در کشور به حساب می آید و در واقع مرز رسمی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران است.
داوود کشاورزیان با اشاره به وجود مشکلات راه های ارتباطی این شهرستان ادامه داد: تلاش می شود پس از جمع بندی و بررسی تمام مسائل مربوط به راه های مرز مهران، طرح های عمرانی برای توسعه این بخش با شتاب بیشتری دنبال شود.
وی سرسرا و پایانه مسافری مهران را از پایانه های بسیار خوب کشور توصیف کرد و گفت: پایانه مرزی مهران از امکانات و شرایط خوبی برای خدمات دهی به زائران عتبات عالیات عراق برخوردار است.
رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور بیان کرد: کشور عراق نیز با ساخت پایانه در رو به روی پایانه مرزی مهران زمینه رفاه حال زائران را فراهم خواهد کرد.
شهر مرزی مهران با وجود قرار گیری در مسیر تردد روزانه نزدیک به شش هزار زائر ایرانی و عراقی شهرهای مذهبی دو کشور و رفت و آمد زیاد مسافر و خودرو از حیث راه های ارتباطی در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد.
پایانه بازرگانی و مسافری مرز مهران در 100 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام یکی از مهمترین کانون های صادرات کالا و سفر گردشگران مذهبی به کشور عراق است./س
 
 
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: معاون وزیر ، راه ، ایلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.