سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه های آموزش وبلاگ نویسی جشنواره شکوفا در محلات منطقه 11 برپا شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 شهرداری تهران از برگزاری کارگاه های آموزش وبلاگ نویسی دومین جشنواره شکوفا در محلات مختلف این منطقه خبر داد.

محمد کریملو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبرافزود: به همت اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه و هماهنگي مدير محله اسكندري ومديرخانه آی تی كلاس آموزشي با موضوع وبلاگ نويسي با مشاركت جمعی از ازشهروندان درمحله اسكندري برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین در راستاي فرارسيدن جشنواره شكوفا فرامنطقه اي، واحد برنامه ريزي توسعه شهري اين ناحيه به همت محله منيريه به برگزاري كارگاه هاي آموزشي وبلاگ نويسي اقدام كرد.
 
وی هدف از اين برنامه و برپایی دوره های آموزشی را آشنايي بيشتر شهروندان با جشنواره شكوفا،بیان کرد و گفت : مهارت هاي وبلاگ نويسي، تقويت فضاي وب فارسي با توليد محتواي سالم ومفيد،ايجاد فرصت براي گفتگو ميان شهروندان، هدايت و تشويق جريان سالم و پرنشاط وبلاگ نويسي و ترغيب آنان به شركت در جشنواره شكوفا، ارتقا سطح آگاهي از سيستم هاي الكترونيكي، سوق دادن آنها به سمت استفاده بيشتر از فن آوري، ارتقاي آگاهي هاي عمومي در زمينه فرصت ها و تهديدات فناوري هاي جديد ارتباطي،كارآمدي فعاليت ها مبتني بر بستر فناوري اطلاعات جهت شهروندان محلات و فرهنگ سازي عمومي در زمينه افزايش استفاده از خدمات الكترونيكي در ميان شهروندان  از دیگر اهداف این کلاس هاست. /
برچسب ها: کارگاه ، وبلاگ ، شکوفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.