سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بذرپاش

فتنه گران برای تحریم بیشتر اطلاعات اقتصادی ایران را به غربی ها می دادند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فتنه گران وطن فروش و آدم کش هستند و اطلاعات اقتصادی افراد حقیقی و حقوقی و همچنین شرکت های اقتصادی را برای اعمال تحریم بیشتر در اختیار غربی ها می گذاشتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بولتن نیوز با اشاره به اقدامات فتنه گران علیه مردم و مملکت گفت:فتنه گران وضعیتی را برای کشور رقم زدند که سالیان سال باید تلاش شود تا به نقطه ماقبل از فتنه برگردیم.


وی با اشاره به اقدامات فتنه گران در زمینه اقتصادی گفت: اگر همه توافقات ژنو به سرانجام برسد و همه تحریم ها رفع شود تازه به نقطه سال 1387 یعنی قبل از فتنه برمی گردیم. چرا که فتنه گران اطلاعات اقتصادی افراد اعم از حقیقی و حقوقی و فعالیت های اقتصادی شرکت ها و همچنین تاجران ایرانی و حتی خارجی را برای قرار دادن در لیست تحریم ها به طرف های غربی می دادند و در واقع این اقدام آنها، یکی از اقدامات قبیح و زشت فتنه گران محسوب می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فتنه گران در واقع نقش جاسوس را برای دشمنان نظام و تحریم کنندگان ایفاء‌ می کردند، گفت: این اقدامات آنها در حد خیانت اقتصادی علیه ملت ایران بود و در واقع وطن فروشی آنها نزد ملت برکسی پوشیده نیست.

بذرپاش با بیان اینکه کسانی که نسبت به ملت خود خیانت و وطن فروشی می کنند اسم آنها را چه می توان گذاشت، تاکید کرد: بهترین نام برای آنها فتنه گر است و هیچ شکی در آن نیست.

وی با اشاره به ویژگی دیگر فتنه گران مبنی بر آدم کشی گفت:فتنه گران با کشتن مخالفین و موافقین خود سعی داشتند تا اهداف و منویات خود را محقق کنند. آنها مخالفین خود را حذف می کردند و هدفشان هم ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بود و موافقین خود را نیز می کشتند تا احساسات مردم را تحریک کنند.

نماینده تهران در مجلس اضافه کرد:کشتن افراد و وطن فروشی در قاموس فتنه گران امری رایج و طبیعی است و سوال اصلی ما این است که چطور با حصر سران فتنه، آدم کشی هم متوقف شد.
برچسب ها: فتنه گر ، اقتصادی ، بذرپاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.