سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/مدیر عامل فجر سپاسی بالاخره سکوت را شکست؛

جعفری: تا کی از داوری ضربه بخوریم و حرفی نزنیم/مسئولیت ناداوری‌ها در حق تیم ما به عهده فدراسیون است

مدیر عامل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: متاسفانه در اکثر بازی‌ها تیم‌ها از داوری لطمه بسیاری دیده است و دیگر تاب سکوت را ندارم و بدانید مسئولیت ناداوری‌ها به عهده فدراسیون فوتبال است.

جعفر جعفری مدیر عامل فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص "قضاوت‌ها داوران" لیگ برتر در بازی‌های فجر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم فجر سپاسی با ارائه بازی‌های خوب و منظم در لیگ برتر همواره جز یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده و در حالیکه بارها و بارها و به کرات از داوری‌ لطمه و ضربه فراوان دیده است اما با کمال تاسف همچنان ناداوری‌ها در حق تیم‌ ما وجود دارد و چون اعتراض نمی‌کنیم بازهم حق خوری ادامه دارد.

وی افزود: در همه بازی‌ها که بازنده یا مساوی و حتی برد داشته‌ایم داوری که باید منشا قضاوت عادلانه باشد چنین داروی نکرده و به ضرر ما تمام شده است.

جعفری ادامه داد: ما تیمی بوده‌ایم که حتی در مصاحبه‌های پیش و بعد از بازی‌ها یک اعتراض کوچک به امر قضاوت نداشته‌ایم اما وقتی مشخص است که حق ما را به راحتی آب خوردن می‌خورند اگر سکوت کنیم گناه کرده‌ایم.

مدیر عامل فجر شهید سپاسی شیراز به قضاوت کارشناسان امر داوری فوتبال پرداخت و تاکید کرد: خداراشکر مساله قضاوت ناصحیح داوران توسط کارشناسان خبره داوری ارزیابی قرار گرفته است و دبیرنامه 90 مکرراً به آن پرداخته شده که حق بازی به سود ما بوده است که داوری آن را نادیده گرفته است.

وی با اشاره به بازی‌های انجام شده فجر و قضاوت ناصحیح داوران عنوان کرد: بازی‌های فجر با داماش دور رفت، با تیم نفت دور رفت و برگشت، با سپاهان دور برگشت و بسیاری بازی‌های دیگر لطمه دیدیم که به احترام داوری کشورمان حرفی نزده‌ایم فراموش نکنید وقتی دقیقه 89 مقابل استقلال پنالتی‌ها گرفته نشد و فرمانی در بازی‌ صبا پنالتی محسوب نشد و در بازی با داماش دو پنالتی به نفع ما گرفته نشده چه باید کرد؟ آیا این درست است، اما روش دیگری ما اتخاذ می‌کنیم  که آن فریاد است و فریاد می‌زنیم تا حق‌‌مان را بگیریم.

جعفری در خصوص اعتراض اکید به فدراسیون فوتبال گفت: در مورد ناداوری‌ها که بهتر است آن را ظلم داوری بنامیم باید بگویم که مسئولیت تمامی ناداوری‌های داوران که به ضرر ما بوده به عهده فدراسیون فوتبال است ما در واقع ثابت کرده‌ایم برای هیچ چیزی برنامه مشخصی نداریم و داوری هم جزو این امور است.


مدیرعامل فجرسپاسی شیراز، با اشاره به اعتراض کتبی باشگاه تصریح کرد: نامه‌ای نوشته شده است که در آن اعتراض باشگاه فجر گنجانده شده است که این نامه برای کمیته داوران فدراسیون فوتبال است و قطعاً از آنها جوابیه می‌خواهیم  و تا  جواب لازم را نگیریم همچنان به اعترافات خودمان ادامه خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین فدراسیون به تیم‌‌هایی که به امر داوری احترام می‌گذارند و اعتراض و حرفی نمی‌زنند توجه جدی داشته باشند و قطعاً نامه‌ی اعتراض ما را تا جوابیه نهایی پی‌گیری کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جعفری ، فجر ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.