سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احضار رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره

وزرات امور خارجه مصر اعلام کرد،رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره را فراخوانده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه المیادین دقایقی پیش در خبری فوری گزارش داد،وزرات امور خارجه مصر اعلام کرد،رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره را به دلیل اعتراض به اظهارات مقامات ایرانی فراخوانده است.

"بدر عبدالعاطی" سخنگوی وزارت امور خارجه مصر امروز با اعلام این خبر گفت:"مجتبی امانی" رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر فراخوانده  شده است.

گفتنی است که او پیش از این با انتقاد از سخنان "مجتبي اماني" كاردار ايران در قاهره و "مرضيه افخم" سخنگوي وزارت امورخارجه ايران در مورد اوضاع داخلي مصر مدعي شد: مصر از اين دست سخنان انتقاد داشته و آن را مداخله در امور داخلي خود مي‌داند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، قاهره ، حافظ ، منافع ، احضار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حامداسعدي
۰۸:۰۳ ۱۷ دی ۱۳۹۲
جالب است كه به بدترازآن توسط استكبار وصهيونيسم اعتراض نميكنند چون جرات ندارند اما چه راحت عليه دول اسلامي مستقل عصباني ميشوند چرا؟ چون ارتش سري استكبارهستندوگرنه چگونه براحتي آب خوردن ملت خودرا به خاك وخون ميكشند وجالبتر اينكه سازمانهاي حقوق بشري!!!!! هيچ اعتراضي به اين كشتارها نشان نميدهند، واقعاكه!!!!
حسن
۲۲:۵۲ ۱۶ دی ۱۳۹۲
مصر هنوز دست رژیم مبارک هست ودوران مرسی نقشه امریکا و اسراییل بود و باید گفت مردم مصر باید در مورد کشورشان تصمیم بگیرند.