سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

برطرف کردن مشکل اتصال بلوتوث در ويندوز +دانلود

اين برنامه در دو نسخه ۳۲ بيتي و ۶۴بيتي وجود دارد و شما بسته به نوع ويندوز خود بايد نسخه موردنظر را دانلود و سپس نرم افزار مذکور را اجرا کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر مي خواهيد بدون هيچ دردسري بلوتوث سيستم خود را فعال کنيد. ابتدا يک ابزار کم حجم و رايگان به نام Blutooth Driver Installer را روي سيستم خود دانلود و نصب کنید کنيد. اين برنامه در دو نسخه ۳۲ بيتي و ۶۴بيتي وجود دارد و شما بسته به نوع ويندوز خود بايد نسخه موردنظر را دانلود و سپس نرم افزار مذکور را اجرا کنيد.

در پنجره باز شده، گزينه اي با نام I accept the terms and conditions above وجود دارد، آن را فعال و سپس روي دکمه Next کليک کنيد. در ادامه، نرم افزار به جست و جوي سخت افزار بلوتوث شما مي پردازد و در صورت يافتن نتيجه اي، آن را براي شما نمايش مي دهد. پس از پايان جست و جو و نمايش نتيجه، اگر از درستي سخت افزار شناسايي شده اطمينان داريد براي نصب درايور، روي دکمه Next کليک کنيد.

عمليات نصب درايور سخت افزار بلوتوث شما آغاز مي شود. اين کار با ايجاد يک نقطه بازگرداني يا (Restore Point) همراه است. پس از پايان عمليات نصب درايور، روي دکمه Next کليک کنيد تا نرم افزار به آزمايش سخت افزار شما بپردازد. در صورت موفقيت آميز بودن عمليات نصب درايور پيغام Your Blutooth adapter was successfully installed را دريافت مي کنيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.