سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانم ها حتما بخوانند؛

با توسل به امام زمان(عج) چادری شدم

من حجابی کامل داشتم اما با مانتو و روسری آبی رنگ. قرار بود فردای آن روز با مادرم به خرید بروم اما نتوانستم صبر کنم و همان موقع برای خرید چادر اقدام کردم و و در اولین فرصت آن را دوختم .

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

حتما با سلسه مطالبی با عنوان "خانم‌ها حتما بخوانند" یا محوریت مسئله حجاب که هر شب در مجله شبانه منتشر می‌شود آشنا هستید.

اگر شما دوستان گرامی نیز مطلب، خاطره،دلنوشته و ... در مورد مسئله حجاب دارید می توانید به ایمیل bashgaheshabaneh@gmail.com ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر شود شما حتی می توانید در این بخش مطالب دیگر عزیزان را نقد کنید.

--------------------------------------------------------------------

ان شاء الله در سایه ی امام زمان همیشه شاداب و سرحال و سرزنده باشید

من در دوران دبیرستان چادری شدم و چادر را هم خیلی دوست داشتم اما به علت حادثه ای که برایم پیش آمد در بیمارستان بستری شدم و چادر را هم از دست دادم.

تا اینکه در 23 سالگی ماجرایی دوباره چادر را به یادم آورد.

دوباره چادری شدن من بر می گردد به آن زمان که متوجه نگاه های عاشقانه ی یک جوان 17 ، 18 ساله به خودم شدم که در همسایگی خانه ی ما مغازه ای اجاره کرده بود و من هروقت از خانه خارج می شدم متوجه رفتار عجیب و نگاه های خاص او می شدم .

از آن نگاه ها و لبخندها خیلی ناراحت بودم چون واقعا اعتقادات دوست داشتنی و زیبایی با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام زمانم داشته و دارم. می دانستم این نگاه ها هوس آلود است چون هیچ سنخیتی بین من و آن جوان وجود نداشت و تنها ظاهر من بود که او را جذب کرده بود. نمی دانستم باید چکار کنم.

خیلی نام مبارک امام زمان را به زبان می آوردم و از ایشان کمک می خواستم : یا صاحب الزمان ادرکنی یا صاحب الزمان مرا دریاب ، تو می توانی دل من را از لرزش نجات دهی و نگاه مرا و آن جوان را به راهی که به سوی تو منتهی می شود ختم کنی . همان موقع بود که ناگهان به یاد چادر افتادم.

من حجابی کامل داشتم اما با مانتو و روسری آبی رنگ. قرار بود فردای آن روز با مادرم به خرید بروم اما نتوانستم صبر کنم و همان موقع برای خرید چادر اقدام کردم و و در اولین فرصت آن را دوختم .

اولین بار که چادرم را سرم کردم و از خانه بیرون آمدم دقیقا متوجه شدم که آن جوان نگاهش را از من برداشت. به لطف خدا مغازه ی دیگری را کرایه کرد و از آنجا رفت و من تا همیشه شیفته ی چادرم شدم.

چادرم را که بر سر می کنم و بیرون می روم آرامشی را احساس می کنم که هیچ لذتی را شیرین تر از آن در زندگی ام تجربه نکرده ام.

با پوشیدن چادر هم حجابم را رعایت می کنم هم برای خودم مصونیت ایجاد می کنم و هم اینکه با وقاری که چادر به من داده است زیباتر شده ام اما این زیبایی خاص به گناه منتهی نمی شود .

همیشه خدا را شکر می کنم که چادری شده ام و به چادرم افتخار می کنم . امید است همیشه چادری باشم و دعایم در آخر نمازها همان دعای سفارش شده در عصر غیبت است :

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.