سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددسرای شهید دوران منطقه 13 پذیرای افراد بی خانمان

شهردار منطقه 13 از فعالیت مددسرای شهید دوران با آغاز فصل سرما خبر داد و افزود: این مرکز با ظرفیت 150 نفر جهت اسکان افراد بی خانمان به طور شبانه روزی فعالیت می کند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،مهندس ابراهیم مداحی ، شهردار منطقه 13  یکی از ماموریت های اداره آسیب های اجتماعی منطقه  را  ساماندهی افراد بی خانمان عنوان کرد و اظهار داشت : در این مجتمع علاوه بر تامین  محل خواب ، پوشاک و غذا ی افراد بی خانمان ، خدمات بهداشتی درمانی از قبیل ویزیِت رایگان نیز ارائه می شود.
 
وی با بیان اینکه  این مجتمع بالغ بر هزار متر مربع مساحت داشته و در دو طبقه با تعداد 150تختخواب تجهیز شده است اظهار داشت: افراد بی خانمان می توانند شب ها به این گرمخانه مراجعه کنند تا علاوه بر استفاده از فضای امن آن برای خواب ، از شام و صبحانه هم بهره مند شوند.
 
شهردار منطقه 13  همچنین  با اشاره به ساماندهی متکدیان در منطقه خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی متکدیان با در نظر گرفتن اهدافی چون آگاه سازی عمومی در خصوص تغییر نگرش مردم از کمک مستقیم به متکدیان و سوق دادن حمایت های مردمی به نهاد های دولتی و غیر دولتی ، کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از تکدی گری و.. در دستور کار قرار گرفت.
برچسب ها: شهردار ، اسکان ، ویزیِت ، رایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.