سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی؛

تشريح محورهای همایش اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی

تحریم های اخیر فشارهای زیادی بر صادرات نفت و گاز وارد کرده که اتحادیه صادرکنندگان فراورده هاي نفتي براي خروج از موانع و ايجاد رقابت و جذب بازارهاي هدف همايشي را براي توسعه فعاليت ها برگزار مي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، فخاری قائم مقام اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به محورهای همایش اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی  گفت: همایش طی 7 سال برگذاری دستاوردهای خوبی داشته است که تلاش برای بخشودگی مالیاتی، امور مربوط به گمرک و همکاری با ستاد مبارزه بات قاچاق سوخت و کالا از جمله آنهاست.
 
وی با اشاره به اینکه تحریم های اخیر فشارهای زیادی بر صادرات نفت و گاز وارد کرد، افزود: مقررات نابهنگام صادرات و جلوگیری از صادرات برخی از اعضای اتحادیه را در معرض خروج از گردونه صادرات قرار داده بود که اتحادیه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مسئله بکار بست.
 
فخاری خاطرنشان کرد: ما امسال تمامی دستاوردهای همایش های گذشته را بررسی کردیم و از نظر شکلی و محتوی نیز تغییراتی در همایش ایجاد کردیم تا بتوانیم همایش سال جاری را به نحو بهتر برگذار کنیم.
 
یادآور می شود هشتمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران روز سه شنبه 17 دی ماه از ساعت 15 تا 21 در سالن همایش های صدا و سیما بر گذار می‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: همایش ، نفت ، گاز ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.