سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 1500متر مربع نقاشی دیواری در ضلع شمال و جنوب خیابان امام خمینی (ره)

شهردار منطقه ۱۰ تهران از اتمام اجرای عملیات نقاشی دیواری ضلع شمالی و جنوبی مسیر خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان رودکی تا بزرگراه یادگار امام (ره)خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که نقاشی دیواری از نظر ایجاد تأثیرات قوی بصری و آفرینش زیبایی و هماهنگی فرم و ریتم، نقش ارزشمندی در آثار معماری زیباسازی شهری دارد گفت : همزمان با اجرای عملیات عمرانی و طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) ، نقاشی دیواری حاشیه شمالی و جنوبی این معبرحدفاصل  بزرگراه یادگار امام (ره) تا خیابان رودکی در 12 موقعیت به مساحت 1500مترمربع با مضمون ذکر شریف بسم الله الرحمن الرحیم به سبک ها و خطوط مختلف با استفاده از اساتید و هنرمندان مطرح اجرا شد .
 
عظیمی تصریح کرد : با توجه به نام این معبردر یکی از فضاها تمثال مبارک بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نقش بسته است .
 
شهردار منطقه با اشاره به  زیباسازی نمای ساختمان های مشرف به خیابان امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد:  این طرح به منظور بهسازی و ساماندهی جداره های خیابان امام خمینی (ره) اجرا شده وکاهش آلودگی های بصری ، تزئین فضای شهر ،زیباسازی محیط و منظر شهری از جمله دلایل ترسیم نقاشی دیواری در این معبر است  .
 
 
برچسب ها: نقاشی ، دیواری ، خیابان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.