سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تهران در مراسم افتتاح نخستین پل زیر گذر چهار ولیعصر:

این زیر گذر هدیه به اهالی هنر است

شهردار تهران در مراسم افتتاح نخستین پل زیر گذر گفت: زیر گذر چهار راه ولیعصر هدیه ای به اهالی هنر است و این پروژه در مقایسه با پروژه های بزرگی مانند صدر یک پروژه یونیک است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بخش قابل توجهی از شهروندان از این نقطه حیاتی شهر عبور و مرور دارند و در این مدت که این پروژه اجرا شد دچار زحمت شدند چه افرادی که در کسب و کار بودند و همچنین هنرمندان که این پروژه زحمات زیادی را برای همه ایجاد کرد. این مکان از بعد فرهنگی و اجتماعی بسیار نقطه حیاتی است و از بعد سیاسی مکان استراتژیک است که می توان گفت این چهار راه در شهر ما در همه ابعاد یک ویژگی های خاص دارد. 
 
دکتر قالیباف همچنین افزود: چهار راه ولیعصر یک فضا است نه یک مکان یعنی؛ انسانهایی که عبور می کنند تحت تاثیر آن هستند و همچنین خاطرات تلخ و شیرینی دارند چرا که بخشی از هویت آنها را ساخته بنابراین اینجا زیر گذر نیست در اینجا فضایی ایجاد شده که همه خاطره ها را به یاد می آورد. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: این فضا را به عنوان یک مسیر فرهنگی و هنری می شناسیم امیدواریم ما در اینجا بتوانیم تبلوری از نقش مردم و ملت را در انقلاب  و دوران دفاع مقدس داشته باشیم. 
 
قالیباف همچنین گفت: این پروژه در مقایسه با  پروژه های بزرگی مانند صدر یک پروژه یونیک بوده و مشکلات خاص خود را داشت که با همت مسئولین به خوبی به پایان رسید.  شهردار تهران در مراسم افتتاح نخستین پل زیر گذر چهار ولیعصر گفت: این زیر گذر هدیه به اهالی هنر است.

* شهردار تهران در این مراسم با اشاره به صحبتهای ایرج راد هنرمند سینما در خصوص ارتباط زیر گذر چهار راه ولیعصر و خانه تئاتر شهر گفت: وقتی روزنامه آن سالها را ورق بزنیم وقتی خط 3و 4 مترو ساخته می شد احساس نگرانی درهنرمندان و مردم وجود داشت که خوشبختانه امروز با احداث زیر گذر چهار ولیعصر (عج ) رفع شد.  
 
دکتر قالیباف همچنین افزود: چهار راه ولیعصر یک فضا است نه یک مکان یعنی انسانهایی که عبور می کنند تحت تاثیر آن هستند و همچنین خاطرات تلخ و شیرینی دارند چرا که بخشی از هویت آنها را ساخته بنابراین اینجا زیر گذر نیست در اینجا فضایی ایجاد شده که همه خاطره ها را به یاد می آورد.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: این فضای به عنوان یک مسیر فرهنگی و هنری می شناسیم امیدواریم ما در اینجا بتوانیم تبلوری از نقش مردم و ملت را در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته باشیم.  
 
قالیباف همچنین گفت: این پروژه در مقایسه با  پروژه های بزرگی مانند صدر یک پروژه یونیک بوده و مشکلات خاص خود را داشت که با همت مسئولین به خوبی به پایان رسید.  

* گفتنی است، این مراسم از 10 نفر از دست اندر در کاران این پروژه وهمچنین خانواده های شهدای این منطقه از جمله حجت الاسلام والمسلمین انصاری تقدیر شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زیر گذر ، قالیباف ، ولیعصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.