سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

بازیگر نقش مریم مقدس:عمر دوران بازیگری کوتاه است

بازیگر سینما، تئاترو تلویزیون معتقد است که عمر دوران بازیگری کوتاه است و یک بازیگر هر لحظه ممکن است قادر به نقش آفرینی نباشد

قلی خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در سومین جشنواره تئاتر نقطه در دانشگاه آزاد اراک افزود: "فریماه فرجامی" با وجود درخشش در فیلمهایی چون سرب به دلیل بیماری آلزایمر دیگر قادر به بازی نیست و هر بازیگری باید این نکته را مد نظر داشته باشد.
بازیگر نقش مریم مقدس در سریالی به همین نام افزود: پرورش بدن و بیان مهمترین تکنیک بازیگری است که دانشجویان باید به این مهم توجه ویژه کنند.
وی دوران دانشجویی را بهترین دوران تمرین دانست و افزود: بعد از دوران دانشجویی افراد وارد کار و زندگی شده وکمتر فرصت تمرین اصولی را به دست می آورند.
این بازیگر افزود: با توجه به گسترش اینترنت و ماهواره و آشنایی مردم با فیلمهای برتر جهان، انتظار از بازیگران بالا رفته که این مهم باید مورد توجه جدی دست اندرکاران این حرفه قرار گیرد.
وی با یادآوری وقفه های ایجاد شده در کاربازیگری و بیان این نکته که خود او دو سال است که از صحنه دور است، افزود: بازیگر باید همواره آمادگی خود برای ورود به صحنه را حفظ کند.
وی گفت: بازیگری کار بسیار سختی است و نباید آن را ساده گرفت و من همیشه خود را هنرجوی این رشته می دانم و سعی می کنم از بازیگران دیگر بیاموزم.
وی، حفظ آمادگی به ویژه در زمان طولانی شدن زمان فیلبمرداری را ضروری دانست گفت: بازیگر باید در کل این دوران نوع بیان و بازی را حفظ کند./ش
/
برچسب ها: مریم ، مقدس ، بازیگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.