سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل بی‌رحمانه پسر خاله به دلیل اختلافات خانوادگی

با تلاش پلیس، فردی که به علت اختلاف خانوادگی پسر خاله خود را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

سر‌هنگ" عباس ز‌اده" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده ای با عنوان شرار‌ت و چاقو کشی منجر به فوت از طریق کلانتری 11 تبریز به این پلیس واصل گردید که به دلیل فو‌ریتی بودن موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفت.  
 
وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان می دهد که متوفی راننده خودرو نیسان و در حالت مجروح بصو‌رتی که هوشیاری لازم را نداشته با تغییر مسیر در کنار جاده متوقف بوده که به اورژانس انتقال و بعد از حضور عوامل اورژانس و مامورین کلانتری مجروح قادر به تکلم بوده و بیان داشته که فردی به هویت (م-پ) که پسر خاله وی میباشد او را با ضربات چاقو مجروح نموده و سپس مضرو‌ب فوت می نماید.  
 
این مقام انتظامی افزود: پس از وصول پرونده به این پلیس با هماهنگی مقام قضایی بلافاصله متهم(م- پ )، مجرد، شغل بیکار از آدرس منزل وی واقع در قراملک دستگیر و در بازرسی منزل وی پیراهن چهارخانه کرم رنگ و دستمال آغشته به خون کشف شد.  
 
سرهنگ عباس زاده گفت: متهم در زمان دستگیری حالت متعادلی نداشته و در تحقیقات معموله از پاسخ به سوالات و باز‌جوئی‌ها خود داری نموده و با تمارض و اعلام اینکه قرص اعصاب و روان مصرف می کند و مدت 9 ماه است که در تخیل زندگی می کند از بیان جزئیات طفره رفته و در خصوص پیراهن و دستمال خونی مکشو‌فه از منزلش اعلام نمود که آنها متعلق به وی بوده است.  
 
وی ادامه داد: پیراهن و دستمال جهت مطابقت با گروه خونی مقتول تحویل آزمایشگاه جنایی گردیده که جوابیه حاکیست خونهای موجود روی آنها از نوع AB و با گروه خونی مقتول مطابقت داشته و گروه خونی مقتول A میباشد که با تفهیم این قاتل لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف و انگیزه ارتکاب جنایت را نیز اختلاف خانوادگی اعلام نمود.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: ضارب ، قتل ، تمارض ، اعتراف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.