سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

آماده‌باش نيروهاي امداد و نجات در هفته باراني خوزستان

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به شرايط جوي حاكم بر استان گفت: نيروهاي امداد و نجات در سراسر استان به خصوص نقاط شمالي در آماده‌باش كامل هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ علي‌عسكر ظاهري اظهار كرد: با توجه به ورود سامانه بارشي جديد به غرب كشور و احتمال بارش سنگين باران و برف، تيم‌هاي امدادي هلال‌احمر خوزستان آمادگي كامل براي ارايه خدمات به مردم را دارند.

 

وي ادامه داد: با شروع بارش برف در نقاط شمالي استان خوزستان و به خصوص منطقه تاراز، نيروهاي امداد و نجات و اسكان اضطراري در پايگاه‌هاي مربوطه و پايگاه كوهستاني امداد و نجات تاراز با تجهيزات كامل مستقر شده‌اند.

 

مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان از آماده‌باش يك فروند بالگرد جهت خدمات‌رساني سريع به هموطنان خبر داد و گفت: با توجه به احتمال طغيان رودخانه‌ها و بارش شديد برف ضمن توصيه به هموطنان در مراقبت بيشتر از خود، نيروي امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر آمادگي مقابله با خطرات احتمالي است.

 

ظاهري در ادامه به وقوع زلزله اخير در استان هرمزگان اشاره كرد و اظهار داشت: جمعيت هلال‌احمر خوزستان تاكنون 15.5 تن اقلام ضروري از جمله قند و شكر، حبوبات و چاي به مناطق زلزله زده ارسال كرده است. همچنين 40 تيم تخصصي جستجو و نجات و اسكان اضطراري به همراه آمبولانس نيز در آماده‌باش كامل هستند در صورت نياز به منطقه اعزام شوند.

 

وي افزود: همچنين بيمارستان سيار هلال‌احمر در قالب اتوبوس و بالگرد در صورت نياز به همراه تجهيزات لازم به منطقه اعزام خواهد شد./س

 


برچسب ها: آماده باش ، امداد ، بارانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.