سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شقاقی: قهرمانی در آسیا ثمره مدیریت و اتحاد در فدراسیون کاراته است

احمد شقاقی با تاکید براینکه برخی ها نمی توانند قهرمانی تیم ایران در مسابقات آسیایی امارات را تحت الشعاع قرار دهند، گفت: این موفقیت ثمره مدیریت هوشمندانه و اتحاد در فدراسیون کاراته ایران است.

گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته احمد شقاقی، نایب رییس فدراسیون کاراته اظهار داشت: تیم ملی ایران 10 ماه در اردو بود و سخت ترین تمرینات را زیر نظر کادر فنی مجرب خود پشت سرگذاشت تا بتواند برای ورزش کشور افتخار تازه ای به ارمغان آورد.
 
وی تصریح کرد: فدراسیون نیز با وجود مشکلات مالی، هرچه در توان داشت برای آماده سازی مطلوب کاراته کاهای ملی پوش به کار گرفت و خوشبختانه ثمره این تلاش ها با ایستادن بر بام کاراته آسیا نمایان شد.
 
شقاقی با تاکید براینکه ایران از قدرت های بلامنازع کاراته قاره کهن محسوب می شود افزود: کاراته کاهای کشورمان در هر دوبخش بانوان و آقایان به بهترین نتایج دست یافتند و به هیچ عنوان نمی توان این موفقیت را نادیده گرفت.
 
نایب رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: سال آینده مسابقات حساس تری در بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی جهان در پیش داریم و برهمین اساس رایزنی های لازم را انجام داده تا بتوانیم بهتر از گذشته از تیم ملی برای کسب موفقیت های بین المللی، حمایت کنیم.
 
شقاقی که سابقه ریاست سازمان سبک های غیرکنترلی را در کارنامه دارد در خصوص شرایط این سبک ها، خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی داریم تا لیگ سبک های غیرکنترلی همانند سبک های کنترلی با حمایت های فدراسیون به نحو مطلوب تری برگزار شده تا حامیان مالی برای سرمایه گذاری در این لیگ پیش قدم شوند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.