سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین اجلاس یاور‌ان نماز محلات شهر تهران در تالار ایوان شمس

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری نخستین اجلاس یاور‌ان نماز محلات شهر تهران در تالار ایوان شمس خبر داد.

 رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین اجلاس یاو‌ران نماز محلات شهر تهران به منظور توسعه فعالیت های مردمی در محلات، توسعه مباحث مربوط به حوزه قرآن کریم و عترت پیامبر (ص)، ترویج فرهنگ نماز، مقابله با تهاجم فرنگی، در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این اجلاس که از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت، مروری بر مجموعه وظایف،‌ چشم اندازها و چگونگی عملکرد یاوران نماز در محلات، مباحث مربوط به ترویج فرهنگ نماز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  
 
رمضانی با اشاره به نحوه اجرای این اجلاس گفت: این اجلاس با هدف ترویج فرهنگ و اشاعه نماز مقابله با تهاجم فرهنگی با حضور حجت الاسلا‌م و‌المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، معاونت فرهنگی اجتماعی شهر تهران، قائم مقام حوزه اجتماعی شهر تهران و 374 نفر یاور‌ان نماز در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است.  
 
وی در پایان افزود: امیدواریم این اجلاس بتواند اول کمکی برای خودمان به عنوان مسئولان شهر تهران و سپس برای نماز یاور‌ان در محلات شهر تهران باشد که بتوانیم روش بهتری بیابیم تا ترویج فرهنگ هر چه بیشتر نماز را در جامعه دینی خود داشته باشیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اجلاس ، نماز ، یاوران ، قرائتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.