سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدمهدی تندگویان و عشق بر جای مانده از فتنه!

انحرافات عضو شورای شهر تهران به استفاده از نماد فتنه در وی‌چت خلاصه نمی‌شود چرا که وی توهین‌های بسیاری به برخی از مسئولان کشور نیز انجام داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،، سایت جوان آنلاین نوشت: محمد مهدی تندگویان عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران؛ تنها پسر فرزند شهید محمدجواد تندگویان ( وزیر نفت ایران در کابینهٔ محمدعلی رجایی بود که در سال 1359 توسط نیروهای ارتش عراق اسیر شد و پس از سال‌ها اسارت شهید شد) است.

وی که مواضع اصلاح طلبانه اش پیش از این سر و صدای زیادی به راه انداخته بود، در ایام انتخابات شورای شهر تهران که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار شد توانست به واسطه شهرت پدر، رای مردم تهران را به خود اختصاص داده و به عنوان عضو اصلاح طلب وارد شورای شهر شود.

 

فردی که تنها رزومه چشمگیرش فرزندی شهید محمد جواد تندگویان است، رای اعتماد مردم تهران را به واسطه «تندگو» بودنش می گیرد و به "بهشت" می رود.

اما در حالیکه تنها چند ماه از جلوس ایشان بر صندلی های رنگین «بهشت» نمی گذرد و درست در ایامی که برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخ و شیرین فتنه 88 هست، خبری مبنی بر حمایت فرزند شهید تندگویان از فتنه 88، بر روی خروجی خبرگزاری ها مخابره می شود.

خبر کوتاه است: استفاده محمد مهدی تندگویان عضو شورای شهر تهران از نماد فتنه در Wechat. خبری که با هیچ پاسخی از سوی وی مواجه نشد و امروز مردم تهران در عجبند از فرزندی که بار دیگر تاریخ را تکرار کرده که بصیرت ارثی نیست و ماجرای فرزند نوح هم داستان و افسانه نیست!

اما سوالی که شاید ذهن خیلی از حماسه آفرینان 9 دی را به خود مشغول کرده باشد این است که آیا شورای شهر جای حامیان فتنه است یا خیر؟! کمتر کسی است که پس از گذشت 4 سال این حماسه به یادماندنی را فراموش کرده باشد اما امروز فردی در حمایت از فتنه بر صندلی "بهشت" تکیه زده و به خیال خود سنگر خدمت گرفته است.

البته انحرافات سیاسی فرزند نوح زمان به استفاده از نماد فتنه در Wechat خلاصه نمی شود و ایشان با انتشار تصاویر مشترکی با سید محمد خاتمی در صفحه فیس بوکش و توهین های بسیاری به احمدی نژاد (رئیس جمهور سابق) و وزرای او حد وقاحت را گذرانده است.

اختلاف سلیقه سیاسی در این یادداشت چندان مهم نیست و اینکه هر فردی حق آزادی دارد تا بتواند از یک عقیده سیاسی برخوردار باشد، بر کسی پوشیده نیست؛ اما آیا توهین و اهانت به رئیس جمهور سابق (با هر دلیل و استدلالی) و بی شرف خواندن وزرای او، اقدامی در شان و شخصیت یک چهره سیاسی و بالاتر از آن یک چهره شاهد نیست که از سوی او در شبکه های اجتماعی سر زده است.

البته این احتمال هم وجود دارد که این صفحه منتسب به ایشان نبوده و جعلی باشد و در این صورت این حق برای ایشان محفوظ است که عدم انتساب این صحه را به خودشان، تکذیب نمایند اما در صورت عدم تکذیب می توان گفت که مسئولیت مطالب منتشره در این صفحه را شخصا بر عهده گرفته اند.

در پایان به نظر می رسد یا ایشان از مواضعشان نسبت به فتنه عدول نمایند و صراحتا موضع خودشان را با حوادث سال88 روشن نمایند و یا اینکه مسئولان ذیربط هرچه زودتر باید فکری به حال نفوذ حامیان فتنه در "بهشت" نمایند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.