سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

" محمد الدماطی" : کودتا در مصر رو به افول گذاشت

وکیل مدافع محمد مرسی با بیان اینکه اعتراضات هواداران اخوان المسلمین در مصر شدت گرفته است، گفت کودتا در کشور رو به افول گذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه خبری محیط ؛ " محمد الدماطی"  گفت :« بسیاری از کارشناسان در مصر معتقدند در انقلاب سال 2011 اتفاقی که افتاد این بود که راس نظام سیاسی فرو ریخت اما تغییری در بدنه نظام ایجاد نشد در نتیجه به مرور زمان این بدنه قدرت گرفت و توانست بار دیگر کشور را در اختیار خود بگیرد».
وی ابراز امیدواری کرد بار دیگر در کشور آشتی ملی برقرار شود ضمن اینکه وی تنها راه برقراری آشتی ملی را بازگشت مجدد نظام مشروع به قدرت و اعتراف کودتاچیان به کودتا دانست.
"الدماطی" با بیان اینکه عضو اخوان المسلمین نیستم و از اندیشه های این گروه دفاع نمی کنم، خود را مدافع نظام مشروع دانست و گفت:« چون نظام مشروع نظامی برخاسته از رای مردم است در نتیجه پیش بینی من این است که این مشروعیت بار دیگر به کشور باز خواهد گشت و تفاوتی نیست که این بازگشت امسال باشد یا سال های دیگر».
وی افزود:« اگر با دلایل محکمه پسند ثابت شود که اخوان المسلمین در خشونت های اخیر دست داشته است دفاع از این گروه را رها می کنم ولی به طور کلی معتقدم این گروه از خشونت فاصله دارد».
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.