سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف خرید 36 میلیون و 863 هزار سهمی برای «وگردش»

بانک گردشگری برای هر سهم در سال مالی 93 مبلغ 208 ریال سود خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با سال مالی قبل (مبلغ 188ریال) افزایش نزدیک به 11 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در روزی که شاخص کل فرابورس به واسطه تأثیر منفی شرکت‌های نفتی با کاهش 4 واحدی به 875 واحد رسید، بانک گردشگری در میان شرکت‌هایی بود که بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص گذاشت. از سویی دیگر بر اساس آمار رسمی و به‌تایید رسیده توسط بازار سرمایه کشور، «وگردش» یکی از بیشترین تقاضاها را به خود اختصاص داد.

گفتنی‌است، در روز گذشته برای نماد بانک گردشگری هم صف خرید 36 میلیون و 863 هزار سهمی تشکیل شد که این تقاضا‌ها بر نرخ 1930 ریالی این سهم متمرکز بود.

یادآور می‌شود در روز جاری، قیمت آخرین معامله «وگردش» ۲۰۲۶ ریال است و با توجه به اینکه قیمت پایانی معاملات روز قبل۱۹۳۰ريال بود که از ۹۶ ريال افزایش و ۴.۹۷ درصد رشد قیمت حکایت دارد.

این گزارش حاکی‌است؛خرید سهام بیمه آرمان تا سقف قانونی که به تازگی توسط بانک گردشگری صورت گرفته، از برنامه‌ریزی این بانک برای ورود به صنعت بیمه کشور خبر می‌دهد.

یادآور می‌شود، بانک گردشگری برای هر سهم در سال مالی 93 مبلغ 208 ریال سود خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با سال مالی قبل (مبلغ 188ریال) افزایش نزدیک به 11 درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش ؛ «وگردش» برای هر سهم در سال مالی 92 مبلغ 188 ریال سود خالص پیش بینی کرده و این در حالی است که در مقایسه با اطلاعیه قبلی (مبلغ 130ریال) نزدیک به 45 درصد تعدیل مثبت داشته است.

همچنین در جریان معاملات روز یکشنبه فرابورس ایران، تغییر مالکیت 133.6 میلیون اوراق به ارزش 977.73 میلیارد ریال در 26 هزار و 415 نوبت رقم خورد که بیشترین حجم معاملات به بانک گردشگری با 23.78 میلیون سهم به ارزش 48.17 میلیارد ریال تعلق گرفت.
برچسب ها: بانک ، گردشگری ، بورس ، فرابورس ، شاخص ، کل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.