سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

"بارش برف" و "باران"/ کاهش 5 درجه ای دما در "تهران"

نقشینه گفت: سامانه بارشی از سمت جنوب غرب و جنوب کشور وارد کشور شد و تا روز چهارشنبه در غالب مناطق جنوب کشور بارش باران و برف خواهد بود و همچنین امروز در مناطق سردسیر بارش برف و برای مناطق مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: سامانه بارشی از سمت جنوب غرب و جنوب کشور وارد کشور شد و تا روز چهارشنبه در غالب مناطق جنوب کشور بارش باران و برف خواهد بود و همچنین امروز "یکشنبه 15 دی ماه 92" در مناطق سردسیر بارش برف و برای مناطق مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

 وی افزود: فردا بر شدت بارش ها در جنوب و جنوب غرب کشور افزوده خواهد شد و فردا گستره فعالیت سامانه علاوه بر جنوب غرب و غرب در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و ارتفاعات البرز غربی و شرقی کشور بصورت بارش های پراکنده برف خواهد بود.
 
نقشینه اظهار داشت: سه شنبه بارش ها در مناطق مرکز، جنوب، شرق و جنوب شرق رخ می دهد و از اواخر روز سه شنبه بتدریج از از میزان ابرناکی مناطق مرکزی و جنوبی کاسته می شود همچنین خلیج فارس فردا و دریای عمان از بعدازظهر فردا تا چهارشنبه مواجه است.



وی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز نیمه ابری در اواخروقت ابری و نیم شب بارش پراکنده و فردا، نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده و روز سه شنبه، نیمه ابری درپاره ای نقاط ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و همچنین دمای تهران طی دو روز آینده 5 درجه کاهش خواهد یافت.

نقشینه تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته، بیشترین میزان بارش برف در شیراز و سپیدان واقع در استان فارس گزارش شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.