سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيا" اسامه بن لادن" زنده است؟

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد که آمریکایی های "اسامه بن لادن" سرکرده سابق القاعده را نکشته اند بلکه او را ربوده اند و وی اکنون زنده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اینترنتی "المرصد"، "عبدالله نفیسی" در گفت وگویی تلویزیونی اظهار داشت: "اکنون تشکیلات و گروهی یکپارچه به نام القاعده مانند زمان اسامه بن لادن وجود ندارد. من شک دارم که آمریکایی های او را کشته باشند بلکه بن لادن را ربوده اند و اودر حال حاضر زنده است."

وی خاطرنشان کرد: "عاقلانه نیست که کشوری مانند آمریکا 11 سال به دنبال فردی باشد و میلیاردها دلار برای یافتن او هزینه کند و سپس او را در یک اتاق پیدا کند و به قتل برساند."

"النفیسی" تأکید کرد: آمریکا بن لادن را ربوده است ولی برای ما چنین جلوه داده اند که زندگی او پایان یافته و جسد او را به دریا انداخته اند. به نظرم او زنده و نزد آمریکایی ها است.

این کارشناس سیاسی درباره دلیل اعلام مرگ بن لادن گفت:" آمریکایی ها برای اینکه به رویکرد و خط مشی او در بین مردم پایان دهند، اعلام کرده اند که بن لادن در قید حیات نیست اما او زنده است. آنها برای بررسی پدیده القاعده و اسامه بن لادن، وی را زنده نگه داشته اند."

النفیسی خاطرنشان کرد:" القاعده کنونی القاعده زمان بن لادن نیست و فرماندهی مرکزی آن متلاشی شده و اکنون به کانونی برای تفکر القاعده تبدیل شده است."

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.