سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برگزاری چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم (عمار) در استان اصفهان

چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از 14 تا 23 دی ماه همزمان در اصفهان در 23 شهرستان این استان،برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، دبیر چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه این جشنواره از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: امسال بیش از 2 هزار و 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

معین مومنیان افزود:از این آثار ارسالی 2 هزار و 200 اثر برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب شده که 700 اثر خارجی و 1500 اثر داخلی است.

وی، شرکت کنندگان خارجی را از 70 کشور همچون عربستان، بحرین، مصر، سوریه، فلسطین و آمریکای لاتین اعلام کرد و گفت: کشورهایی در این جشنواره شرکت کرده اند که بیداری اسلامی در آن شکل گرفته است.

دبیر چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه آثار ارسالی در قالب فیلم داستانی، مستند، نماهنگ، تبلیغاتی میان برنامه، فیلم های کوتاه و پویانمایی است تصریح کرد: علاوه بر آثار مربوط به مسابقه 80 اثر برای اکران در محل های عمومی نیز انتخاب شده است.

مومنیان، بصیرت و حضور مردمی، تفکر شیعی و انقلابی مبتنی بر حکومت اسلامی و نقد درون گفتاری را از موضوعات جشنواره فیلم عمار اعلام کرد و گفت: براساس هیات داوران در هر بخش یک اثر برگزیده و 2 اثر قابل تقدیر انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاحییه این جشنواره 14 دی ماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد و اختتامیه آن نیز 23 دی ماه در سالن سینما سپاهان برگزار می شود گفت: آثار جشنواره در دانشگاهها، آموزش و پرورش، مساجد، حوزه های علمیه، حوزه های عمومی ، زندان ها و هیئات مذهبی و هر جای دیگری که بتوانیم، اکران می شود و تا بعد از اختتامیه جشنواره فیلم عمار نیز ادامه خواهد داشت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.