سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

قبرستان هندیجان شمالی برای ساماندهی نیازمند اعتبار است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: شهرداری هندیجان برای ساماندهی قبرستان هندیجان شمالی نیازمند اعتبار است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،یوسف شکاری با بیان اینکه شهرداری هندیجان برای ساماندهی قبرستان هندیجان شمالی نیازمند اعتبار است اظهار کرد: مردم از وضعیت این قبرستان بسیار ناراضی هستند و تاکنون گلایه‌مندی زیادی به شهرداری و آبفا و امام جمعه و سایر مسئولان شهری و استانی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این قبرستان در نزدیکی شهرک جدید التاسیس فرهود قرار دارد و ساکنان این منطقه را نیز دچار مشکلات و دردسر کرده است زیرا در فصول بارندگی از گل و لای و آب و فاضلاب مملو می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان تصریح کرد: با کمک مسئولان شهری تاکنون پیگیری‌هایی برای رفع مشکل این قبرستان صورت گرفته است اما تا اعتبارات لازم تزریق نشود نمی‌توان گامی اساسی برای رفع مشکل برداشت.

وی ادامه داد: باید با همفکری و تعامل مضاعف مسئولان بتوان خدمات شهری بیشتری در راستای دفن مردگان در این قبرستان ارائه کرد و مردم را برای حضور در این مکان از مشکلات رهانید.

شکاری ابراز داشت: این مشکل چندین و چند ساله شهرداری و شورای شهر هندیجان است و امیدواریم بتوان آن را که تبدیل به معضلی گشته برای همیشه حل و فصل کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه عقب ماندگی‌های موجود در این شهر همچنان شاهد بی‌توجهی مسئولان استانی و ملی به هندیجان و رها کردن این منطقه با کمبود و کاستی‌هایش هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان اضافه کرد: دست یاری به سوی مسئولان دراز می‌کنیم و خواستاریم با تخصیص بودجه به بخش‌های مختلف این منطقه که نیازمند اعتبار هستند هندیجانی‌ها را در رسیدن به شهری در حد استاندارد همراهی کنند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.