سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آبفای قم با خشک پولی مواجه است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، با بیان اینکه قم یکی از 8 استان درگیر با خشکسالی در کشور است، گفت: در خشکسالی و خشک پولی قرار داریم و این موارد شرکت آب و فاضلاب را در ارائه خدمات و توسعه فعالیت‌ها با مشکل رو برو کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهندس عبدالحمید توكلي بینا که به همراه معاون امور بهره برداری، معاون امور مشترکین، رئیس اداره شهر جعفریه و مدیرامورشهرهای تابعه استان قم در جلسه شورای اسلامی شهرستان شرکت کرده بود به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان و چالش‌های پیش روی این شرکت پرداخت.

وی با اشاره به واگذاری شهر های تابعه استان قم به آب و فاضلاب شهری اظهار داشت: علاوه برجعفريه در حال حاضر شهرهای کهک، دستجرد، سلفچگان و قنوات تحت مدیریت آبفای شهری استان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان برخی از چالش های پیش روی این شرکت برای ارائه خدمات به شهرهای تابعه را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از این موضوعات که برای ما مشکلاتی به وجود آورد سیستم یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بود.

وی با بیان اینکه یکپارچه سازی در دولت یازدهم ملغی اعلام شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا ساختار جدیدی را برنامه ریزی و پست مدیریت امور شهرها را برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر راه اندازی کردیم تا کارها مطلوب تر به جلو حرکت کند.

توکلی بینا با اشاره به آماری از شهرهای تابعه استان قم خاطرنشان کرد: ما در شهرهای تابعه استان در مجموع 72 کیلومتر خط انتقال، 120 کیلومتر شبکه آبرسانی، 10 هزار انشعاب و 16 منبع تولید آب داریم.

وی با بیان اینکه در این شهرها ظرفیت تولید 300 ليتر در ثانيه آب را داریم، ابراز داشت: 5 هزار و 200 مترمكعب مخزن ذخيره آب نیز در این شهرها وجود دارد./س

برچسب ها: قم ، آبفا ، خشک ، پولی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.