سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

پتروشیمی شازند نشان برترین شرکت را دریافت کرد

شرکت پتروشیمی شازند به عنوان برترین شرکت در عرصه صنعت، تجارت و خدمات ایرانی مورد تقدیر قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شازند، در اولین جشنواره بنیانگذاران و کارآفرینان که با حضور مسئولین بلند پایه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اساتید دانشگاه‌ها در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، لوح و نشان ویژه برترین شرکت بهرضا رحمانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند اهدا گردید.

این مراسم در راستای حمایت از تولید کنندگان ملی و به منظور دستیابی به آرمان‌های حمایت از تولید ملی و حماسه اقتصادی برگزار شد.

شرکت پتروشیمی شازند برای ششمین سال متوالی به عنوان شرکت منتخب جشنواره تولید ملی- افتخار ملی برگزیده شده بود

شرکت پتروشیمی شازند به عنوان یکی از واحدهای نمونه صنعتی کشور در سال 1391، در دهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی برای ششمین سال متوالی نیز به عنوان یکی از شرکت‌های منتخب معرفی گردید.

در مراسم اختتامیه جشنواره تولید ملی - افتخار ملی که توسط شبکه خانه‌های صنعت و معدن کشور به منظور معرفی واحدهای نمونه صنعتی کشور و با حضور مسئولان کشور در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، رضا رحمانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه و منتخب کشوری را دریافت کرده بود.

همچنین شرکت پتروشیمی شازند به عنوان صادر کننده نمونه ملی در سال 1391 معرفی و با اهدای لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفته بود/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.